خبرها

حضور تیم بازاریابی سینه پورت در جشنواره بین المللی فیلم کن

 

به گزارش دریچه سینما و بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی جشنواره بین المللی فیلم کن در سال 2019 تعداد افراد شرکت کننده در بخش های مختلف این جشنواره بیش از 12 هزار نفر بوده، که این تعداد شرکت کننده به نسبت سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته؛ بر همین اساس بیشترین تعداد شرکت کننده در این جشنواره از سوی کشور آمریکا و پس از آن به ترتیب به دو کشور فرانسه و انگلستان تعلق گرفته است.

حضور هنرمندان از کشور های آفریقایی نیز در این دوره از جشنواره فیلم کن با رشد 22 درصدی همراه بوده و در همین راستا و برای اولین بار نمایندگانی از سوی کشور های؛ کامرون، اتیوپی، رواندا، سودان و تانزانیا در جشنواره حاضر شدند. 
حضور هنرمندان از کشورهای اروپایی نیز رشد چهار درصدی  داشته و به تعداد هفت هزار و 776 نفر رسیده است.

در این دوره از جشنواره 857 فیلم نمایش داده شد و همچنین حق و حقوق قانونی دو هزار و 768 فیلم که شامل 332 مستند نیز می شود در بخش بازار جشنواره به فروش رسید.

 شرکت پخش بین المللی فیلم سینه پورت نیز در این دوره از جشنواره فیلم کن با یک تیم 3 نفره برای مذاکرات و بازاریابی فیلم های مستقل ایرانی بدون حمایت دولتی، حاضر شده بود.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×