پذیرش ها

جشنواره کارلووی واری فیلم‌های بخش رقابتی را معرفی کرد

امسال ۱۲ فیلم در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی‌واری شرکت خواهند کرد.
 
جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی‌واری که یک رویداد مهم سینمایی در بخش اروپای مرکزی و شرقی محسوب می‌شود، اسامی فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی ۲۰۱۹ خود را اعلام کرد.
 
در میان فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی این جشنواره ۱۰ فیلم برای نخستین بار در جهان اکران می‌شوند.
 
هونگ خائو فیلمساز بریتانیایی متولد کامبوج با اولین فیلم بلندش با عنوان «موزون» که نخستین بار در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و با تحسین منتقدها مواجه شد از جمله فیلم‌های حاضر در این دوره است. این فیلم درباره مرد ویتنامی جوانی است که موفق به کشف ریشه‌های خانوادگی‌اش می‌شود.
 
یان-اوله گِرستر آلمانی نیز پس از اکران «اوه پسر» اولین فیلم موفقش که با نظرهای مثبت زیادی روبه‌رو و برنده جایزه دیسکاوری از آکادمی فیلم اروپا شده بود، با فیلم جدیدش با عنوان «لارا» در این رقابت حضور خواهد داشت.
 
«تا ستاره‌ها» فیلمی از مارتا استیونز که درامی است که در دهه ۱۹۶۰ در اوکلاهما می‌گذرد و در جشنواره فیلم ساندنس برای اولین بار دیده شد برای اولین بار اکران بین‌المللی خود را در کارلووی واری تجربه می‌کند.
 
«دوشیزه آگوست» ساخته یوناس ترویبا از سینمای اسپانیا، دواین بالتازار از فیلیپین با فیلم کمدی «قصیده‌ای برای هیچ چیز» و «پرتره موزائیک» ساخته زی یی‌ژیانگ از چین درباره یک دختر ۱۴ ساله چینی و با تمرکز بر والدین کم سال از دیگر فیلم‌های این دوره خواهند بود.
 
اروپای شرقی و جنوب شرقی نیز با شماری از فیلم‌ها در این دوره حضور دارد که شامل «خواهر ناتنی» ساخته دمین کوزول برنده کارلووی واری ۲۰۱۶ فیلمی درباره موج نوی چکسلواکی، فیلم کریستینا گروزِفا و پتار والچانوف کارگردان‌های بلغار با عنوان «پدر» و مارکو اشکوپ کارگردان اسلواک با عنوان «بگذار روشن باشد» درامی درباره پدری که کشف می‌کند پسرش عضو یک گروه گانگستری شبه‌نظامی است از فیلم‌های این بخش هستند.
 
تیم ویلانتس فیلمساز بلژیکی نیز با فیلم اولش با عنوان «پاتریک» درباره طبیعت انسان در این جشنواره حضور دارد.
 
«مردی از آینده» دومین فیلم بلند فیلیپه ریوز از شیلی که فیلم جاده‌ای روانشناختی است، از دیگر حاضران در این دوره بخش رقابتی کارلووی واری است.
 
کیوان سزر کارگردان ترک نیز با فیلم «بی‌تفاوتی لابل» دوباره به کارلووی‌واری بازمی‌گردد. او ۳ سال پیش با «بال‌های پدرم» در این جشنواره حضور داشت.
 
امسال پنجاه‌و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری از ۲۸ ژوئن تا ۶ جولای (۷ تا ۱۵ تیر) در کشور چک برگزار می‌شود.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×