خبرها

تسهیلات مسکن هنرمندان صندوق اعتباری هنر

مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: تسهیلاتی که هنرمندان عضو صندوق هنر از طرح نهضت ملی مسکن دریافت خواهند کرد تسهیلات بی‌بهره خواهد بود.

سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، با اشاره به طرح نشان هنر اظهار داشت: طرح نشان هنر اخیراً آغاز شده طرح بسیار خوبی است. این طرح برای آن دسته از پیشکسوتان فعال استانی است که بنا به هر دلیلی نتوانسته‌اند مدارک مورد نظر شورای ارزش گذاری هنرمندان را تهیه کنند و درجات هنری دریافت کنند. این نشان برای همان هنرمندان پیشکسوت است که علاوه بر تقدیر، آنان را تأیید می‌کند که این پیشکسوتان افراد برجسته‌ای هستند و از سوی دیگر مبلغی ماهانه به حساب آنان واریز می‌شود.

تسهیلات مسکن

 

وی در ادامه به موضوع انعقاد تفاهم نامه صندوق اعتباری هنر با وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در زمینه مسکن هنرمندان با وزارت راه و شهرسازی همکاری صورت گرفته و اطلاعات اسامی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شد و حدود 8 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و 5 هزار نفر آنان مورد تأیید قرار گرفتند. این طرح استان به استان آغاز خواهد شد که بلافاصله پس از تخصیص زمین کار احداث واحدهای ساختمانی شروع خواهد شد.

نوشته های مشابه

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت:

این طرح در تهران به عنوان نخستین استان آغاز شده و در دیگر استان‌ها نیز به مرور زمان آغاز خواهد شد.

در این طرح به جز اینکه متقاضیان هنرمند از امتیازات طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند خواهند شد، یک امتیازاتی هم ما برای هنرمندان در نظر گرفته‌ایم که به زودی این طرح‌ها با حضور هیئت امنا و وزیر فرهنگ و ارشاد جمع‌بندی خواهد شد.

البته در خصوص تسهیلاتی که از طرح نهضت ملی مسکن دریافت خواهند کرد تسهیلات بی‌بهره خواهد بود.

وی در پایان به موضوع ارائه تسهیلات به هنرمندان اشاره کرد و گفت: بعد از این قرار شده است اختیارات ارائه تسهیلات را به مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بدهیم.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×