فراخوان هنرهای تجسمی

فراخوان جایزه هنری BBA Prize 2024

فراخوان جایزه هنری BBA Prize 2024 آلمان منتشر شد.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۴ (۳۰ بهمن ۱۴۰۲) است.

جایزه BBA Artist Prize 2024 یک فرصت منحصر به فرد و هیجان انگیز برای هنرمندان در سراسر جهان است تا استعدادهای خلاقانه خود را به نمایش بگذارند و به رسمیت شناخته شوند.

این فراخوان  از هنرمندانی با پیشینه‌ها و سطوح تجربی مختلف، با تعهد به فراگیری فراتر از سن، آموزش یا ملیت استقبال می‌کند.

این مسابقه بین‌المللی که توسط گالری BBA برگزار می‌شود، بستری را برای هنرمندان باتجربه با سابقه اثبات شده و استعدادهای نوظهور که اولین گام‌های خود را در دنیای هنر برمی‌دارند، ارائه می‌کند.

چه هنرمندی با سابقه باشد، چه یک روح خلاق نوپا که سفر هنری خود را آغاز می کند، یا صرفاً یک مشتاق پرشور هنر، جایزه BBA Artist Prize 2024 یک بستر استثنایی برای به نمایش گذاشتن مهارت هنری ارائه می دهد.

شرایط مسابقه

این مسابقه هنری جامع و فراگیر، ارسال حداکثر پنج اثر هنری را تشویق می‌کند، جایی که هیچ محدودیتی در زمینه‌ها یا رسانه‌های هنری وجود ندارد.

فرآیند درخواست به گونه‌ای طراحی شده است که انعطاف‌پذیر باشد و به هنرمندان امکان می‌دهد آثار خود را در هر زمانی قبل از آخرین مهلت، که برای 19 فوریه 2024 در نیمه شب CET تعیین شده است، بارگذاری کنند.

با ارائه این فرصت‌ها و شناخت  در جامعه هنری، جایزه هنرمند BBA 2024 محیطی را گسترش می‌دهد که در آن هر هنرمندی پتانسیل شکوفا شدن و نشان دادن خود را در صحنه جهانی هنر دارد.

هزینۀ ورودی: ۲۹ یورو

 

اثار بیش از 20 هنرمند توسط هیئت داوران بین المللی BBA در ماه مه 2024 در Kühlhaus Berlin، مکانی به مساحت 600 متر مربع، در برلین به نمایش خواهند گذاشت.

موارد ارسالی

  • بیانیه هنرمند (حداکثر 300 کلمه)
  • رزومه + فهرست نمایشگاه ها / آثار قبلی (هنرهای نمایشی)
  • اطلاعات اثر هنری (عنوان، مدیوم، اندازه، سال ساخت، چاپ) + طول قطعه (برای هنرهای نمایشی)
  • 5 اثر هنری (حداکثر 5 فایل jpg یا png از آثار شما، حداکثر 2 مگابایت در هر فایل) یا پیوندهای URL کار شما. همه فایل ها باید عنوان داشته باشند

برای ارسال اثر به فراخوان جایزه هنری BBA Prize 2024 اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×