فراخوان هنرهای تجسمی

جوایز بین‌المللی هنر تائویوآن تایوان

فراخوان سومین دوره‌ی جوایز بین‌المللی هنر تائویوآن TAOYUAN 2025  تایوان منتشر شد.

مهلت ارسال ۱ تا ۲۶ آپریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) است.

موزه‌ی هنرهای زیبای تائویوآن تایوان به برگزاری سومین دوره‌ی جایزه‌ی دوسالانه‌ی بین‌المللی هنر تائویوآن (TIAA) در سال ۲۰۲۵ می‌پردازد. علاقمندان به شرکت در این دوسالانه، می‌توانند از تاریخ ۱ تا ۲۶ آپریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای ارسال آثار خود اقدام کنند.

جایزه هنر بین المللی تائویوان (TIAA) که در سال 2021 توسط موزه هنرهای زیبای تائویوان تأسیس شد، به عنوان یک ابتکار نمایشگاه دوسالانه به پرورش شبکه های هنری بین المللی و گسترش چشم اندازهای جهانی اختصاص دارد.

ماموریت اصلی آن ترویج تنوع فرهنگی در هنر معاصر در سراسر جهان و کشف گزاره های هنری است که مظهر دیدگاه های مدرن است. فینالیست هایی که برای این جایزه انتخاب می شوند، توسط موزه حمایت خواهند شد تا برنامه های نمایشگاهی خود را تحقق بخشند.

این جایزه اکنون با ورود به سومین دوره خود، در تلاش است تا دامنه بیان هنری و افق های فرهنگی را گسترش دهد.

داوران حاضر در این رویداد از میان برخی از متخصصین حوزه‌ی نمایش‌گردانی و منتقدان هنر از سراسر جهان انتخاب شده‌اند. در میان داوران دوره‌های گذشته‌ی این فستیوال، می‌توان به افرادی چون کریستین مَکِل (Christine Macel)، سرپرست ارشد پنجاه‌وهفتمین دوسالانه‌ی ونیز، نانجو فومیو (Nanjo Fumio)، مدیر سابق موزه هنر موری (Mori Art Museum)، کاسمین کوستیناس (Cosmin Costinas)، نمایش‌گردان دوسالانه‌ی سیدنی اشاره کرد.

 

هنرمندان می‌توانند از سراسر دنیا به‌صورت فردی و یا گروهی آثار خود را ارائه کنند؛ طبق شرایط معین، آثار ارسال شده باید برای نخستین‌بار به اجرای عموم درآمده باشند. روند داوری آثار ارائه شده در دو مرحله‌ی آنلاین و حضوری انجام خواهد شد.

هر فرد یا گروه امکان ارسال یک اثر را دارد.

معرفی اولیه‌ی آثار به‌صورت آنلاین از تاریخ ۱ تا ۲۶ آپریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) می‌باشد و در صورت تأیید، لازم است اصل آثار برای دومین مرحله‌ی داوری به شکل حضوری ارائه شوند.

 

هنرمندان راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی این رویداد لازم است به‌صورت حضوری از آثار خود دفاع کنند. محدودیتی برای اندازه، تکنیک یا متریال آثار اعلام نشده است و فضایی با ابعاد حداکثر ۶۰۰ × ۶۰۰ × ۲۵۰ سانتی‌متر به هر اثر اختصاص خواهد یافت. جزئیات بیش‌تر در وبسایت جشنواره اعلام شده است. آثار منتخب از تاریخ ۲۵ مارچ تا ۳۰ آپریل ۲۰۲۵ (۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴) در ساختمان این موزه نمایش داده خواهند شد.

جایزه‌ی بزرگ رتبه‌ی نخست این نمایش مبلغ ۶۰۰۰۰۰ دلار NT به‌همراه یک تندیس و یک گواهی اعلام شده است.

 

➢ برای ارسال درخواست جهت شرکت  در فراخوان سومین دوره‌ی جوایز بین‌المللی هنر تائویوآن TAOYUAN 2025  تایوان با ما تماس بگیرید:

09303420616

➢ شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، پرداخت ارزی و ترجمه از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×