فراخوان ادبی

فراخوان انتشار آثار ادبی در Podcastle

فرصت کسب درآمد از انتشار اثر

فراخوان انتشار آثار ادبی در دوماهنامه پادکستی  Podcastle و کسب درآمد از آثار داستانی و شعر منتشر شد.

مهلت ثبت نام تا 1 آوریل (13 فروردین 1403) است.

مجله صوتی پادکستل، یک پادکست داستانی فانتزی است که محاطبینی جهانی دارد.

PodCastle به دنبال داستان های تخیلی با کیفیت است. اگر نویسنده‌ای هستید که داستان کوتاهی دارید که دوست دارید یکی از اجراکنندگان ما در پادکست آن را روایت کند، مایلیم آن را ببینیم.

نوشته های مشابه

 

شرایط ارسال

ما فایل‌هایی را با فرمت rtf، .docx یا .doc می‌پذیریم.

تعداد کلمات: حداکثر 6000 کلمه.

شما مجاز به ارسال یک (1) داستان اصلی و یک (1) چاپ مجدد (قبلا منتشر شده) هستید.

ارسال کاور لتر به همراه فایل ثبت نام توصیه می شود. در نامه خود از قبل ذکر کنید که داستان خود را در جای دیگری ارسال کرده اید و اگر ابتدا آن را به بازار دیگری فروخته‌اید به ما اطلاع دهید.

داستان های تولید شده توسط هوش مصنوعی  پذیرفته نمی شوند.

ما 0.08 دلار به ازای هر کلمه / دلار آمریکا برای داستان های اصلی، 100 دلار برای چاپ مجدد بیش از 1500 کلمه و نرخ ثابت 20 دلار برای چاپ مجدد داستان های فلش (داستان های زیر 1500 کلمه) پرداخت می کنیم.

PodCastle داستان ها را به صورت متنی و صوتی منتشر می کند. وقتی داستان خود را ارسال می کنید، نشان می دهید که حق استفاده برای ما در هر دو حالت در دسترس هستند. ما 4 ماه انحصار برای متن و صوت برای داستان های اصلی و 4 ماه انحصار صوتی برای چاپ مجدد درخواست می کنیم.

ما محتوای خود را تحت مجوز Attribution-NonCommercial-NoDerivatives توزیع می کنیم. به طور خلاصه، این بدان معنی است که تمام دنیا اجازه دارند فایل های صوتی ما را به صورت رایگان باز توزیع کنند.

چیزی که ما می خواهیم

PodCastle به دنبال داستان های فانتزی است. ما پذیرای همه ژانرهای فرعی فانتزی هستیم، از رئالیسم جادویی گرفته تا فانتزی شهری تا اسلیپ استریم تا فانتزی های، و همه چیز در این بین. محتوای خارق العاده یا غیر واقعی باید برای داستان معنی دار باشد. محدودیت تعداد کلمات ما 6000 است. لطفا توجه داشته باشید که برای داستان های اصلی، هر چه داستان به حد مجاز نزدیک تر باشد، خرید آن برای ما دشوارتر است. “نقطه شیرین” ما برای طول داستان بین 3000 تا 4000 کلمه است.

ما یک مجله صوتی هستیم. مخاطب ما نمی تواند از بخش های خسته کننده بگذرد. در حالت ایده‌آل، داستان باید دارای سرعت بالا، شخصیت‌های کاملاً مشخص، دیالوگ‌های جذاب، اکشن واضح باشد و همچنان زیبا باشد. مهمتر از همه، ما به دنبال داستان هایی هستیم که گوش دادن به آنها سرگرم کننده باشد. وجود شوخ طبعی در متن تشویق می شود.

ما فقط داستان کوتاه منتشر می کنیم. ما شعر، گزیده رمان، فیلمنامه، درام صوتی یا غیرداستانی را نمی پذیریم.

در نامه همراه اثر خود، لطفاً خلاصه کوتاه و تعداد تقریبی کلمات و تاریخچه انتشار داستان را وارد کنید. اگر انتشارات قبلی دارید، سه مورد اخیر را فهرست کنید، اما این اختیاری است و بر بررسی داستان شما تأثیری نخواهد گذاشت.

برای ارسال اثر به این مجله و ترجمه اثر خود با ما تماس بگیرید.

فراخوان انتشار آثار ادبی در Podcastle

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید من اولینباره این سایت و مطلب رو میبینم ، داستان باید به زبان. انگلیسی باشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×