فراخوان جشنواره طراحی

رقابت بین‌المللی دیزاین تایوان 2023

رقابت بین‌المللی طراحی دانشجویی (دیزاین) تایوان ۲۰۲۳ منتشر شد.

رقابت بین‌المللی طراحی (دیزاین) دانش‌آموزی و دانشجویی تایوان ۲۰۲۳ با موضوع «همدلی» فراخوان خود را اعلام کرده‌است و قرار است از ۱۵ ماه مه تا ۱۵ ژوئیه برگذار‌شود.

از تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان، که در حال حاضر در سال آخر دبیرستان و یا مقاطع بالاتر تحصیلی نام‌نویسی کرده‌اند، دعوت‌می‌شود که بهترین اثر خود را آماده و در این رقابت شرکت‌ کنند.

مجموع جایزه نقدی رقابت بین‌المللی طراحی دانش‌آموزی و دانشجویی تایوان 2023 مبلغی بیش از 3 میلیون و 100 هزار دلار جدید تایوان (NT) است که برای برندۀ گرند پریکس در نظر گرفته می شود. مدال‌ها، جام‌ها و گواهینامه‌هایی نیز به برندگان اهدا خواهد‌شد.

نوشته های مشابه

برنده پیشین مسابقه دیزاین

هدف از رقابت بین‌المللی طراحی (دیزاین) دانش‌آموزی و دانشجویی تایوان ترویج تبادلِ طراحی خلاق در سطح بین‌الملل، رشد استعدادهای طراحی خلاق، عرضۀ تصویری بین‌المللی از تایوان با تاکید بر اهمیت طراحی خلاق و تثبیت جایگاه بین‌المللی تایوان در طراحی است.

رقابت سال ۲۰۲۳ این فراخوان شامل دسته‌های زیر است:

  • طراحی محصول
  • طراحی دیداری
  • پویانمایی دیجیتال

دانش‌آموزانی که در حال حاضر در سال آخر دبیرستان و یا مقاطع بالاتر نام‌نویسی کرده‌اند مجاز به شرکت در این رقابت هستند. شرکت‌کنندگان می‌توانند بصورت انفرادی یا تیمی در این فراخوان رقابت‌کنند.

رقابت طراحی بین‌المللی دانش‌آموزی و دانشجویی تایوان از سال ۲۰۰۳ بصورت سالیانه توسط وزارت آموزش و پرورش تایوان برگذار می‌شود و در هر سال پذیرای هزاران اثر از سراسر جهان برای شرکت در رقابت است.

تاریخ تقریبی اعلام نتایج: اوایل دسامبر ۲۰۲۳

برای رقابت بین‌المللی طراحی دانشجویی (دیزاین) تایوان ۲۰۲۳ اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×