فراخوان جشنواره خارجیفراخوان هنرهای تجسمی

جایزه هنر و تکنولوژی Lumen 2024

مسابقه‌ای برای پاسداشت هنر و فناوری

جایزه هنر و تکنولوژی Lumen 2024 منتشر شد.

آخرین مهلت ارسال تا 25 مه 2024 برابر با 5 خرداد 1403 است.

فراخوان lumen prize 2024 یک رقابت بین‌المللی برای هنرمندانی است که با تکنولوژی کار می‌کنند.

این جایزه هر ساله بهترین آثار هنری را که با استفاده از تکنولوژی خلق شده‌اند، پاس می‌دارد. هر نوع هنری که با تکنولوژی در ارتباط باشد، می‌تواند در این رقابت شرکت کند.

برای سال 2024، پنج دسته‌بندی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. هر دسته‌بندی یک جایزه 1500 دلاری دارد.

حداکثر 70 هنرمند به عنوان منتخب نهایی‌ انتخاب می‌شوند که آثار آن‌ها توسط یک هیئت داوری بررسی می‌شود. در مجموع نه جایزه وجود دارد که مجموعا 18000 دلار ارزش دارند.

برای شرکت در این رقابت، باید از تاریخ 7 مارس 2024 ثبت‌نام کنید و آثار خود را تا تاریخ 25 مه 2024 ارسال کنید. نتایج در تاریخ 15 اوت 2024 اعلام خواهند شد.

اگر علاقه‌مند به هنر و تکنولوژی هستید، این فرصت را از دست ندهید.

شرح مسابقه

دسته‌بندی‌های جایزه لومن 2024 با توضیحات، نحوه ارسال و قوانین به شرح زیر است:

 

– تصویر ثابت: برای آثار دو بعدی که با استفاده از هر فرآیند دیجیتالی ایجاد شده‌اند. شامل هنر الگوریتمی، تصاویر تولید شده/گرافیکی، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی، فتوشاپ، تصاویر پلاتر/ماشین کشیدن، تصاویر تولیدی، تصاویر تولید شده توسط XR، و تصاویر اسکنر سه بعدی/لیدار. برای ارسال آثار، باید یک تصویر با کیفیت بالا و یک توضیح کوتاه درباره ایده و فرآیند هنری خود را ارائه دهید.

جایزه هنر و تکنولوژی Lumen 2024

– تصویر متحرک: برای آثار زمان‌بندی شده که با استفاده از هر فرآیند دیجیتالی که داستانی یا غیرداستانی باشد، ایجاد شده‌اند. شامل انیمیشن، CGI، CG واقعی، تصاویر تولیدی، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی، ویدئو آرت، قطعات ویدئویی بازی، ماشینیما، و موزیک ویدئو. برای ارسال آثار، باید یک ویدئو با کیفیت بالا و یک توضیح کوتاه درباره ایده و فرآیند هنری خود را ارائه دهید.

– تعاملی/فراگیر: برای آثار سه بعدی که با استفاده از صدا، لمس یا حرکت با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کنند. شامل نصب، مجسمه، رباتیک، بازی، اپلیکیشن، اجرا، XR، دنیای مجازی، پروژکشن، تئاتر یا پروژه‌های وب. برای ارسال آثار، باید یک ویدئو با کیفیت بالا، یک تصویر با کیفیت بالا و یک توضیح کوتاه درباره ایده و فرآیند هنری خود را ارائه دهید.

– آینده: برای آثاری که روابط بین جامعه و تکنولوژی را بررسی می‌کنند. شامل استفاده از هوش مصنوعی، رباتیک، تعامل انسان و کامپیوتر، تکنولوژی کوانتومی یا تکنولوژی زیستی و پایدار. برای ارسال آثار، باید یک ویدئو با کیفیت بالا، یک تصویر با کیفیت بالا و یک توضیح کوتاه درباره ایده و فرآیند هنری خود را ارائه دهید.

– تأثیر: برای آثاری که با استفاده از تکنولوژی مسائل اجتماعی، فرهنگی و بشردوستانه را مورد توجه قرار می‌دهند. شامل پروژه‌هایی که با مشارکت یا به مبادرت جامعه ایجاد شده‌اند، پروژه‌های منبع باز، همکاری‌های مرزی یا پروژه‌های مرتبط با دموکراسی و حاکمیت. برای ارسال آثار، باید یک ویدئو با کیفیت بالا، یک تصویر با کیفیت بالا و یک توضیح کوتاه درباره ایده و فرآیند هنری خود را ارائه دهید.

هزینه‌های ثبت‌نام برای شرکت در جایزه لومن 2024 به شرح زیر است:

 

– هزینه پایه: 42 دلار برای دو اثر

هزینه تخفیفی: 32 دلار برای دو اثر (از 7 مارس تا 31 مارس 2024)

هزینه اضافی: 10 دلار برای هر اثر بیشتر

– هزینه دانشجویی: رایگان برای 100 اثر اول (فقط برای دسته‌بندی دانشجویی)

جایزه هنر و تکنولوژی Lumen 2024

➢ برای ارسال درخواست جهت شرکت  در این مسابقه با ما تماس بگیرید:

09303420616

➢ شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، پرداخت ارزی و ترجمه از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×