آموزش هنرهای تجسمیآکادمی هنربازار هنر

نکاتی درباره نحوه فروش بیشتر آثار هنری آنلاین به عنوان یک هنرمند

ترفندهایی برای افزایش فروش آثار هنری به‌صورت  آنلاین به عنوان یک هنرمند را در این نوشته بررسی می کنیم.

به عنوان یک هنرمند، فروش آنلاین آثار هنری شما می تواند چالش برانگیز باشد.

با وجود رقابت زیاد، متمایز شدن از میان جمعیت و یافتن خریدار برای کارتان می تواند سخت باشد.

با این حال، با رویکرد صحیح، می توان فروش خود را افزایش داد و یک کسب و کار آنلاین پررونق ایجاد کرد.

در اینجا هفت نکته برای هنرمندان در مورد نحوه فروش بیشتر آثار هنری به صورت آنلاین آورده شده است.

و ما یک سرویس اختصاصی داریم که به هنرمندان اجازه می دهد تا وب سایت شخصی معرفی نمونه کار را با قابلیت فروش آثار هنری  ایجاد کنند!

از اینجا می توانید سایت را سفارش بدهید.

ترفند های افزایش فروش

حضور آنلاین

برای افرایش فروش آنلاین آثار هنری خود، باید حضور آنلاین قوی داشته باشید. این به معنای داشتن یک وب سایت یا نمونه کار آنلاین است که کار شما را به نمایش می گذارد و داستان شما را بازگو می کند. همچنین فعال بودن در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک ضروری است، جایی که می توانید کار خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید و با خریداران بالقوه ارتباط برقرار کنید.

تصویر با کیفیت

روی تصاویر باکیفیت آثار هنری خود سرمایه گذاری کنید وقتی نوبت به فروش آنلاین هنری می رسد، کیفیت تصاویر شما می تواند تفاوت را ایجاد کند.

روی عکاسی حرفه ای سرمایه گذاری کنید یا یاد بگیرید که چگونه خودتان از آثار هنری خود تصاویر باکیفیت بگیرید. مطمئن شوید که تصاویر شما به خوبی نور، فوکوس دارند و جزئیات کار شما را نشان می دهند.

تنوع محصول

انواع اندازه ها و قیمت ها را ارائه دهید. همه نمی توانند آثار هنری اصلی را بخرند، بنابراین ارائه طیف وسیعی از اندازه ها و قیمت ها بسیار مهم است. ایجاد چاپ یا آثار کوچکتر را در نظر بگیرید که برای خریداران با بودجه مقرون به صرفه تر هستند. با ارائه گزینه‌های مختلف، می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

ضمانت

ضمانت رضایت یا سیاست بازگشت ارائه دهید. یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های خریداران هنگام خرید آنلاین آثار هنری، ترس از این است که این اثر در واقعیت شبیه به عکس‌هایش نباشد. برای کاهش این نگرانی، ارائه ضمانت رضایت یا سیاست بازگشت را در نظر بگیرید. این به خریداران اطمینان می‌دهد که می‌توانند اگر اثر هنری رضایتشان را برآورده نکرد، آن را برگردانند.

کلمات کلیدی

از کلمات کلیدی و برچسب ها برای بهبود دیده شدن استفاده کنید. هنگامی که آثار هنری را به صورت آنلاین می فروشید، ضروری است که مطمئن شوید کار شما برای خریداران بالقوه قابل مشاهده است.

برای انجام این کار، مطمئن شوید که از کلمات کلیدی و برچسب های مرتبط در لیست محصولات خود استفاده می کنید. این بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما را بهبود می بخشد و به نمایش آثار هنری شما در نتایج  مرتبط کمک می کند.

مسابقات، جشنواره ها

در انجمن های هنری آنلاین شرکت کنید. برای ایجاد حضور آنلاین خود و ارتباط با خریداران بالقوه، شرکت در جوامع هنری آنلاین را در نظر بگیرید. به گروه‌ها یا انجمن‌های رسانه‌های اجتماعی بپیوندید که در آن هنرمندان و هنردوستان گرد هم می‌آیند تا کارهای خود را به اشتراک بگذارند، بازخورد ارائه دهند و درباره آخرین روندهای دنیای هنر بحث کنند.

برای بسیاری از فراخوان‌ها و فرصت‌هایی که در صفحه معرفی جشنواره‌های سایت ما موجود است، اثرتان را ارسال کنید.

کار مشترک

شراکت با هنرمندان یا مشاغل دیگر را در نظر بگیرید. تا در معرض دید  قرار بگیرید و به مخاطبان جدید برسید. در یک پروژه همکاری کنید یا در یک نمایش گروهی شرکت کنید تا کار خود را در کنار دیگر هنرمندان با استعداد به نمایش بگذارید.

همچنین می‌توانید با کسب‌وکارهایی که محصولات مکمل مانند قاب‌بندی یا دکوراسیون منزل می‌فروشند، شریک شوید تا پکیج به خریداران ارائه دهید.

 

امیدواریم این ترفندهای افزایش فروش آثار هنری به شما کمک کند.

همچنین می‌توانید تجربیات خود را برای ما در قسمت نظرات بنویسید تا هنرمندان دیگر هم استفاده کنند.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×