آموزش نرم افزارآکادمی هنر

ترجمه فیلم با هوش مصنوعی

ترجمه فیلم با هوش مصنوعی

دوبله فیلم با کمک هوش مصنوعی و سایت‌های ترجمه متن، ویدیو و صدا امکان پذیر شده است.

هوش مصنوعی باعث تحول صنعت فیلم و سرگرمی شده و قابلیت های متنوعی را به افراد ارائه می دهد. یکی از قابلیت های جالب هوش مصنوعی، ترجمه فیلم با این تکنولوژی می باشد. ترجمه ویدیو با هوش مصنوعی باعث افزایش سرعت ترجمه فیلم شده و روند تبدیل صدای فیلم به زیرنویس را تسهیل می نماید.

دوبله فیلم، یک کار زمان‌بر و بسیار پرهزینه است. البته با استفاده از هوش مصنوعی، این هزینه به صفر خواهد رسید! شما هم با استفاده از این سرویس جدید و کاربردی می‌توانید فیلم‌های خود را به صورت دوبله شده به 70 زبان مختلف (از جمله زبان فارسی) دوبله کنید. با این سایت به راحتی می‌توانید ویدیو یا صداها را ترجمه کنید و آن را در قالب زیرنویس، صوت و یا ویدیو تحویل بگیرید.

سایت Matesub

اگر به هوش مصنوعی اجازه دهیم کارهایی را انجام دهد که به سرمایه گذاری قابل توجهی در زمان نیاز دارند و به مردم اجازه می دهیم روی خلاقیت تمرکز کنند.

به همین دلیل است که Matesub را برای شما ایجاد کردیم.

 

زیرنویس اغلب مستلزم کارهای خسته کننده است، اما با Matesub، هوش مصنوعی این بخش های یکنواخت را برای شما مدیریت می کند. این کار زمان شما را آزاد می کند و به شما امکان می دهد روی هیجان انگیزترین جنبه کار خود تمرکز کنید: انتقال احساسات.

برنامه های هوش مصنوعی برای ترجمه فیلم

برنامه Subtitles for video Translator

افراد دارای گوشی هوشمند می توانند نسبت به بررسی قابلیت های برنامه اقدام نمایند. کاربران با دانلود و نصب برنامه مذکور می توانند ویدیو های با زیرنویس با به زبان های مختلف ترجمه نمایند.

ترجمه فیلم با هوش مصنوعی گوگل ترنسلیت

 

یکی از ابزارهای قدیمی شرکت گوگل، گوگل ترنسلیت می باشد. افراد از طریق این ابزار شرکت گوگل می توانند متون مختلف را به زبان های مختلف ترجمه نمایند. کاربران برای استفاده از هوش مصنوعی گوگل ترنسلیت باید نسبت به نصب اپلیکیشن گوگل ترنسلیت برای دو سیستم عامل اندروید و iOS اقدام نمایند. این قابلیت به صورت کاملا آفلاین در دسترس کاربران قرار گرفته و اشخاص می توانند دیتای زبان مورد نظر خود را دانلود کرده و از آن بهره ببرند.

معرفی سایت‌های هوش مصنوعی

سایت wavel.ai

کاربران از طریق سایت wavel.ai می توانند ویدیو و صداهای مختلف را با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، به زبان های مختلف ترجمه کنند. افراد از طریق مترجم هوشمند ویدیو سایت wavel.ai می توانند ویدیوهای مختلف را به بیش از 30 زبان ترجمه نمایند. با توجه به اطلاعاتی که در سایت مذکور درج شده، این مترجم هوشمند دقت 95 درصدی در ترجمه فیلم های مختلف داشته و با سرعت بالایی فرآیند ترجمه فیلم با هوش مصنوعی را انجام می دهد. در ادامه لینک ورود به سایت wavel.ai ارائه شده است.

سایت veed.io

یکی از بهترین افزارهای هوش مصنوعی ترجمه فیلم با هوش مصنوعی، سایت veed.io می باشد. افراد با ورود به سایت مذکور می بایست ویدیو مورد نظر خود را وارد نموده و نسبت به ترجمه فیلم مذکور به صورت خودکار اقدام کنند.

مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی

سرعت بالا و افزایش دقت می تواند از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در زیرنویس دار کردن فیلم باشد.

اما معایبی همچون پشتیبانی نکردن کامل از زبان فارسی، رایگان نبودن و کاهش دقت شناسایی متن را می توان برشمرد.

 

سایت neurodub.ai

مراحل استفاده از سایت:

1- ابتدا وارد سایت neurodub.ai شده و در آن ثبت نام و ایمیل خود را تایید کنید.

 

2- در پنل خود، ویدیو را آپلود و زبان مقصد را انتخاب کنید. باقی کارها را به هوش مصنوعی بسپارید!

این وب‌سایت در واقع یک دستیار بسیار قوی هوش مصنوعی است که می‌توانید از آن برای ترجمه‌ی متن، صدا و یا فیلم (دوبله) استفاده کنید. همانطور که می‌دانید، این روزها هوش مصنوعی به عنوان مبحثی داغ در تمامی محافل علم و تکنولوژی مطرح است. از چت‌بات‌های هوش مصنوعی نظیر ChatGPT, Bard و … گرفته تا دیگر ابزارهای ویرایش عکس، فیلم، طراحی و … که با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی کار می‌کنند؛ همه و همه در حال تکامل هرچه بیشتر برای چیزی قدرتی فراتر از تصورات فعلی ما از هوش مصنوعی هستند.

سایت kapwing.com

یکی از پرطرفدارترین وبسایت های ایجاد زیرنویس فیلم با هوش مصنوعی، سایت می باشد. کاربران باید فیلم مورد نظر خود را در این وبسایت آپلود کرده تا روند ترجمه ویدیو با هوش مصنوعی این وبسایت شروع شود وبسایت مذکور یکی از کامل ترین ابزارهای ترجمه فیلم با تکنولوژی هوش مصنوعی می باشد.

سایت https://www.captions.ai

 

سایت https://www.animaker.com/subtitle-generator

سریع ترین در  دنیا  و به صورت خودکار مجهز به هوش مصنوعی و مولد زیرنویس.

این هوش مصنوعی خودکار، آنلاین و رایگان است.

Animaker به بیش از 18 میلیون نفر کمک کرد تا خودشان ویدیوهای عالی بسازند!

و مورد اعتماد برخی از برندهای مطرح جهان است

.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×