آموزش نرم افزارآکادمی هنر

معرفی نرم‌افزار تولید اثر هنری با هوش مصنوعی

در این مقاله به معرفی 10 نرم‌افزار تولید اثر هنری با هوش مصنوعی AI می‌پردازیم. AI art generator

امروزه نرم‌افزار های زیادی وجود دارد که می توانید ردپای هوش مصنوعی را در آن‌ها پیدا کنید. از GPS  گرفته تا توصیه های تبلیغاتی که دریافت می کنید، هوش مصنوعی در همه جا وجود دارد، از جمله هنر.

در حالی که در گذشته، سال ها آموزش برای ایجاد قطعات زیبا نیاز بود، با ظهور مولدهای هنری هوش مصنوعی، می توانید هر نوع هنر دیجیتال یا تصویر را با کلیک یک دکمه ایجاد کنید.

بهترین مولدهای هنر هوش مصنوعی توانایی تولید قطعات دیجیتال از چند جمله را در اختیار شما قرار می دهند و برخی می توانند کارهای بسیار بیشتری از این انجام دهند.

ما در فهرست زیر، می‌خواهیم برخی از بهترین مولدهای هنر هوش مصنوعی را که می‌توانید برای کار یا سرگرمی  استفاده کنید، معرفی کنیم. اما ابتدا، بیایید ببینیم که یک مولد هنر هوش مصنوعی چیست.

منظور از مولدهای هنر هوش مصنوعی چیست (و چه کاری می توانند برای شما انجام دهند)؟

مولدهای هنر هوش مصنوعی یک متن ساده یا دستورات را می گیرند و تصاویر دیجیتالی ایجاد می کنند. آنها می توانند انواع مختلفی از رسانه های هنری مانند موسیقی، کلاژ، هنر دیجیتال و غیره را ایجاد کنند.

آنها از شبکه‌های عصبی و یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل سبک‌ها و ترکیب‌بندی‌های هنری موجود برای تولید آثار خلاقانه جدید دیجیتالی استفاده می‌کنند.

اکنون می‌توانید از ژنراتورهای هنری هوش مصنوعی برای ایجاد لوگو، آگهی‌ها، رندرهای سه بعدی و موارد دیگر استفاده کنید. آنها می توانند به شما در کاهش زمان در روند تولید اثر کمک کنند.

آنها همچنین می توانند در هزینه های سازمانی برای هزینه های پرسنلی صرفه جویی کنند.

معرفی بهترین مولد هنر هوش مصنوعی

بیایید به برخی از برترین مولدهای هنر هوش مصنوعی و اینکه چگونه می توانند در پروژه بعدی شما برایتان سودمند باشند نگاهی بیاندازیم.

۱. Jasper Art

Jasper Art محصول Jasper AI، ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی است که مورد علاقه تیم‌های بازاریابی و متخصصان است. با Jasper Art، دیگر نیازی نیست ساعت ها به دنبال تصاویر عالی برای پست های وبلاگ خود بگردید.

می توانید از رابط کاربری ساده، عبارات متنی ساده و رابط کاربری آسان آن برای تولید اثر هنری دیجیتال بی نقص پیکسل استفاده کنید. Jasper Art با الهام از هنرمندان، حالات و سبک های هنری که شما تصمیم می گیرید، تصاویر اوریجینال را با سبک های مختلف ایجاد می کند.

ویژگی های کلیدی Jasper Art:

  •  به 29 زبان کار می کند
  •  می توانید نوع مدیا، هنرمند و حالت را برای آثار هنری انتخاب کنید
  •  تولید تصاویر با وضوح بالا 2k px
  •  استفاده تجاری بدون حق امتیاز
  •  هیچ واترمارکی اضافه نمی‌شود
  •  تولید تصویر نامحدود

علاوه بر تولید تصاویر دیجیتال از متن خود، می توانید از الگوهای Jasper Art برای صرفه جویی در زمان هنگام تولید تصاویر هوش مصنوعی استفاده کنید.

قالب ها مجموعه ای هستند که با Jasper Art ارائه می شوند. می توانید از این قالب های از پیش تعیین شده برای مطابقت سریع با سبک هنری مورد نیاز پروژه خود استفاده کنید.

از تصاویر گرفته تا تولید واقعی عکس، قالب‌های Jasper Art  راه دیگری هستند که این پلتفرم از شما در استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد سریع تصاویر با کیفیت بالا برای شما پشتیبانی می‌کند.

قیمت: برنامه های پولی از 49 دلار در ماه شروع می شود.

۲. PhotoSonic

یکی دیگر از ابزارهای مولد هنر هوش مصنوعی است که عضوی از اکوسیستم بزرگتری از محصولات هوش مصنوعی است. در این مورد، WriteSonic، یکی از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی است.

مانند بسیاری از ابزارهای تولید هوش مصنوعی برای هنر، PhotoSonic از یک مدل بسیار پیچیده متن به تصویر AI برای تبدیل توضیحات زبان ساده به تصاویر هنری و واقعی استفاده می کند.

مدل هوش مصنوعی PhotoSonic بر اساس نوعی انتشار است. این بدان معناست که بر اساس متنی که به آن می‌دهید، PhotoSonic یک تصویر نویز تصادفی را مطابق با محتوای ارائه شده تنظیم می‌کند.

با PhotoSonic، می توانید کیفیت و سبک تصاویر تولید شده خود را کنترل کنید تا تصاویر مورد نیاز برای کار خود را دریافت کنید. با بهینه‌سازی توضیحات و راه‌اندازی مجدد ابزار، می‌توانید تصاویر عالی برای پست وبلاگ بعدی، عکسبرداری محصول و موارد دیگر ایجاد کنید. درک رابط کاربری آسان  PhotoSonic دارای یک آزمایش رایگان است که می توانید از آن برای بازسازی پنج تصویر با واترمارک استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی PhotoSonic:

  •  10+ سبک طراحی و تصویر
  •  می‌توانید اندازه نسبت ابعاد آثار خود را انتخاب کنید
  •  پس زمینه را از تصاویر حذف کنید
  •  ترمیم خودکار صورت
  •  گزینه ای برای دانلود نسخه های با کیفیت بالا از تصاویر تولید شده

قیمت گذاری: برنامه های رایگان و پولی از 10 دلار در ماه شروع می شود.

۳. Shutterstock

سایت محبوب بدون حق امتیاز، ابزار هوش مصنوعی Shutterstock یک راه ساده برای تولید تصاویر برای استفاده تجاری و شخصی است.

با تعدادی از سبک های تصویر ارائه می شود. اما هنگامی که روی آنها کلیک می کنید، گزینه های بیشتری را برای شما باز می کنند تا از آنها برای اصلاح آنچه که می خواهید ایجاد کنید استفاده کنید.

در حالی که ابزار هوش مصنوعی Shutterstock توسط کتابخانه وسیع آن پشتیبانی می‌شود، تولید تصاویر توسط آن بسیار بیشتر از ابزارهای دیگر معرفی شده، طول می‌کشد. اگر بخواهید به سرعت تصاویر را برای پروژه خود ایجاد کنید، این می تواند یک نقطه ضعف باشد.

ابزار هوش مصنوعی Shutterstock برای ایجاد عکس، هنر دیجیتال و هنر سه بعدی استفاده می‌شود. همچنین ادعا می کند که یک ابزار هوش مصنوعی طراحی شده اخلاقی است، که خبر خوبی برای کسانی است که به دنبال ابزاری هستند که از هوش مصنوعی به خوبی استفاده کند.

ویژگی های کلیدی Shutterstock:

  •  درخواست های متنی را به بیش از 20 زبان وارد کنید
  •  پنج سبک اصلی تولید تصویر
  •  تصاویر را در مجموعه های عمومی یا خصوصی Shutterstock ذخیره کنید
  •  تغییرات نامحدود ایجاد کنید
  •  تصاویر موجود در ابعاد 512×512 و 1024×1024 پیکسل

قیمت: برنامه های پولی از 49 دلار در ماه شروع می شود

۴. NightCafe

مولد هنر متمرکز بر جامعه، NightCafe یک مولد هنری قدرتمند هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد آثار هنری دیجیتالی زیبا را در چند ثانیه ایجاد کنید.

مانند بسیاری از ژنراتورها، NightCafe به شما اجازه می دهد تا حداکثر 4 تصویر را از یک متن تولید کنید. سپس می‌توانید درخواست خود را اصلاح کنید و اثر هنری خود را تا زمانی که تصویری را که تصور می‌کنید به دست آورید، بازسازی کنید.

NightCafe یک پلت فرم جامعه محور با یک کتابخانه بزرگ قابل جستجو از تصاویر است که توسط کاربران مولد در سراسر جهان ایجاد شده است. این پلتفرم دارای چالش‌های روزانه و رقابت‌هایی است که شما را تشویق می‌کنند از NightCafe برای خلق آثار هنری برای جایزه استفاده کنید.

این پلتفرم در اپلیکیشن برنامه تلفن همراه در دسترس است تا بتوانید این مولد هنر هوش مصنوعی را در حال حرکت استفاده کنید. علاوه بر مولد هنر هوش مصنوعی، استودیو NightCafe دارای یک ابزار تولید چهره با هوش مصنوعی و یک ابزار هنر درمانی هوش مصنوعی است که به شما نکاتی را در مورد نحوه استفاده از NightCafe برای کاهش استرس و تقویت بیان خلاق ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی کافه شبانه:

  •  40+ سبک از پیش تعیین شده برای انتخاب
  •  انتخاب 5 الگوریتم متن به تصویر
  •  انتخاب مدل انتشار پایدار
  •  تصاویری از هارد دیسک خود به عنوان تصویر شروع آپلود کنید
  •  تصاویر را از Pexels به عنوان تصویر شروع انتخاب کنید
  •  جستجوی عمومی و خصوصی پیشرفته اثرها در NightCafe

قیمت: برنامه های رایگان و پولی از 5.99 دلار در ماه شروع می شود.

تولید اثر هنری با هوش مصنوعی

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×