خبرها

مدیار شجاعی فر در میان 30 عکاس منتخب جهان

مدیار شجاعی فر عکاس شناخته شده خوزستانی موفق به حضور در مرحله نهایی “برنامه توسعه دانشجویی کنون” شد. شجاعی فر در این مرحله یکی از 30 عکاس منتخب جهان است که با پروژه ای در خصوص ریزگردهای خوزستان، با عکاسانی از سراسر دنیا به رقابت خواهدپرداخت.

رویداد توسعه دانشجویی کنون فرصتی برای کشف استعدادهای عکاسان سراسر اروپا، آفریقا و خاورمیانه فراهم می سازد. در مرحله اول این رویداد 100 عکاس توسط بهترین ادیتورهای مهم ترین رسانه های جهان انتخاب شده اند و  بعد از گذراندن جلسات آنلاین بررسی آثار درنهایت 30 نفر موفق به شرکت در برنامه های حضوری این رویداد شده اند. برگزیدگان این رویداد این فرصت استثنایی را خواهند داشت تا با کارشناسان برجسته، هنرمندان مطرح و فعالین این حوزه در ارتباط مستقیم باشند و در مهمترین رویدادهای آموزشی عکاسی، ورکشاپ ها و مسترکلاس ها شرکت کنند.

 

نوشته های مشابه

کارگاه های آموزشی این رویداد در شهر جیرونا اسپانیا برگزار می شوند و پس از آنان دانشجویان منتخب در جشنواره رقابتی Visa pour l’Image در پرپنیون فرانسه شرکت خواهند کرد. Visa pour l’Image یکی از مهم ترین جشنواره های عکاسی فتوژورنالیسم جهان است که هرساله میزبان رقابت منتخبی از بهترین عکاسان مستند-خبری دنیاست.

مدیار شجاعی فر که تخصص اصلی اش در زمینه عکاسی مستند و خبری بوده است، در سال های اخیر عکاسی را به صورت فری لنس دنبال می کند و علاوه بر تحقیق و پژوهش، یکی از موثرترین افراد در زمینه آموزش عکاسی به هنرجویان خوزستانی است. وی پیش از این نیز علاوه بر حضور در رویدادهای بین المللی معتبر در کشورهای مختلف، در بسیاری از مسابقات و رویدادهای رقابتی در نقش دبیر و یا داور بخش عکس حضور داشته و همچنین در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعددی طی سالیان فعالیتش آثار عکاسی خود را به نمایش درآورده است.

 

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

سامیه طاهری

از سال 95 با گروه دریچه سینما به عنوان مدیر بخش بین الملل و ارسال اثر به جشنواره ها همراه شدم. در این بخش که از تعدادی مشاورین بین الملل تشکیل شده، پس از ارزیابی آثار و تعیین استراتژی پخش، برای ارایه بین المللی آن ها اقدام می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×