خبرهاویژه سینه پورت

شرکت Cineport media نامزد جایزه TMT News

جایزه معتبر TMT News هر ساله به برترین فعالین عرصه رسانه، سرگرمی، ارتباطات و فناوری اعطا می شود.  این جایزه برای شناسایی فعالین کلیدی و اثر گذار در هر یک از شاخه های یاد شده است. 

کسانی که با ایده ها و خلاقیت خود باعث شده اند یکی از دسته های رسانه، سرگرمی، ارتباطات و یا فناوری دستخوش تغییرات بزرگ و مثبتی شوند لایق دریافت این جایزه هستند. همچنین بخشی از تصمیم هیات داوران بر اساس رای کاربران به نامزدهای این جایزه است.

گروه پخش بین الملل دریچه سینما Cineport international media  با مدیریت بلال طاهری که در زمینه توزیع و تولید  بین الملل آثار مستقل هنری اعم از فیلم، نمایش ، عکس  و موسیقی فعالیت می کند به دلیل راه اندازی اولین سامانه (پلت فرم) رایگان آنلاین ثبت نام در جهان و همچنین به دلیل حمایت از آثار فیلمسازان ایرانی مستقل، نامزد جایزه TMT News در بخش سرگرمی شده است.

سایت "دریچه سینما" اولین پلت فرم آنلاین ثبت نام در جشنواره های آسیا است که به صورت رسمی، تا کنون بستر رسمی ثبت نام بیش از هزار جشنواره بین المللی بوده.

نوشته های مشابه

Cineport با هدف شناسایی و معرفی آثار هنری (فیلم های کوتاه  و بلند،  مستند ایرانی، عکس ، نمایشنامه و فیلمنامه ها) به جشنواره های معتبر فیلم و نمایش ایجاد شده است. خدمات ما با هدف ایجاد فضای بهتر و سالم مابین هنرمندان ارایه می شود.

شما نیز می توانید با مراجعه به این سایت به گروه Cineport media رای بدهید. 
http://www.tmt-news.com/2016-entertainment-awards

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×