بازار هنرخبرهاویژه سینه پورتگزارش

حضور دریچه سینما در بازار فیلم مستند ایدفا

جشنواره بین‌المللی فیلم مستند آمستردام معروف به ایدفا  2023 IDFA از چهارشنبه، ۱۷ آبان تا یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و بخش بازار آن نیز پذیرای مهم‌ترین افراد تاثیرگذار در صنعت فیلم مستند خواهد بود.

جشنواره ایدفا بزرگترین و معتبرترین جشنواره فیلم مستند در سراسر دنیاست و از سال ۱۹۸۸ به صورت سالانه در شهر آمستردام هلند برگزار می شود..

 

در کنار بخش رقابتی اصلی که به ۱۴ زیر مجموعه تقسیم می شود، این رویداد شامل بخش های مختلف دیگری نیز می باشد. بخش های جنبی شامل بازار فیلم، کارگاه ها و آزمایشگاه ها، تامین بودجه (Fund) و …

 

الی درکس (Ally Derks) بنیانگذار جشنواره درباره ایده شکل گیری جشنواره چنین گفته است: «مدت ها پیش از شکل گیری جشنواره، برای خودم یک ایده داشتم و آن این بود که چرا یک جشنواره کن برای فیلم های مستند نداشته باشیم!

بازار فیلم مستند ایدفا

دریچه سینما به عنوان گروه مستقل پخش بین‌المللی فیلم پس از حضور در بازارهای متعدد بین‌المللی فیلم همچون کن و برلین، برای ارائه تخصصی تر آثار خود، به بازار فیلم مستند آمستردام خواهد رفت.

در این رویداد به معرفی و بازاریابی برای آثار مستندی خواهیم پرداخت که در طول سال گذشته، عهده‌دار پخش بین‌الملل آن بوده ایم.

و همچنین برای ساخت آثار جدید با تهیه کنندگان و سرمایه‌گذاران به گفتگو خواهیم نشست.

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×