ویژه سینه پورت

آموزش استفاده از پلت فرم (حتما بخوانید)

شیوه ی ارسال فیلم و آثار هنری به جشنواره های بین المللی از طریق "دریچه سینما" به صورت زیر می باشد. لطفن پیش از ارسال تمامی قوانین را به زبان های فارسی و انگلیسی مطالعه بفرمایید. همچنین انجام صحیح تمامی مراحل زیر برای ارسال شدن اثر شما لازم می باشد اما هرگز به معنای اتمام مراحل ارسال نخواهد بود.

لازم به یادآوری است شما باید از اینکه حق ارسال اثر مورد نظرتان برای ارسال به جشنواره های خارجی در اختیار شماست، اطمینان کافی داشته باشید به این منظور با تهیه کننده و سرمایه گذار خود مشورت کنید.

1- در سایت دریجه سینما از گزینه ی "ثبت نام" با ورود صحیح اطلاعات و انتخاب نام کاربری برای خود یک پروفایل بسازید.

 

2- اگر می خواهید فیلم، عکس و یا فیلمنامه به جشنواره ها ارسال کنید، به عنوان کاربر اثر ثبت نام کنید و اگر می خواهید جشنواره خود را ثبت کنید باید کاربری جشنواره ایجاد کنید.

 

 

3- از طریق منوی "پروژه های من" اطلاعات آثار هنری خود را به دو زبان وارد و ثبت کنید. (تعداد پروژه های شخصی شما نامحدود می باشد) با این کار به رایگان برای اثر شما دو صفحه به زبان های فارسی و انگلیسی ساخته و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت که به جز لینک فیلم یا فیلمنامه و عکس های شما، می توانند اطلاعات مربوط به ساخت اثر شما را ببیند. همچنین این گروفایل در اختیار جشنواره ها قرار خواهد گرفت.

4- از طریق منوی "جشنواره ها" میان جشنواره های موجود به جستجو بپردازید. شما می توانید در این قسمت بر اساس مکان برگزاری جشنواره، زمان برگزاری، وغ فیلم مورد پذیرش، هزینه ثبت نام و تاریخ ثبت نام جشنواره های موجود را فیلتر کنید تا انتخاب بین آنها برای شما راحت تر باشد.

 

5- با انتخاب جشنواره مورد نظر گزینه ی "ارسال پروژه" فعال می شود که با کلیک بر روی آن درخواست خود را جهت ارسال اثر مشخص شده به جشنواره مربوطه به اطلاع گروه "دریچه سینما" می رسانید.

6- پس از انتخاب جشنواره و پروژه به صفحه ی پرداخت هدایت می شوید تا مبلغ مورد نظر را از طریق درگاه اینترنتی امن پرداخت نمایید.

7- پس از طی این مراحل درخواست شما مستقیما و بدون واسطه برای جشنواره ارسال شده است و شما می توانید از منوی "ارسال های من" وضعیت فیلم خود را پی گیری کنید. هرگاه در وضعیت ارسال اثر شما تغییری ایجاد بشود، برای شما ایمیلی فرستاده خواهد شد. در صورتی که به هر دلیلی اثر شما پس از این دچار مشکل شود، هزینه ی پرداختی به شما باز نخواهد گشت.

 

همواره برای اطلاعات بهتر می توانید از قسمت "پشتیبانی دریچه سینما" که همیشه در پایین صفحه وجود دارد به صورت آنلاین و 24 ساعته سوالات خود را بپرسید.

برای تغییر زبان سایت می توانید بر روی پرجم کشور مورد نظر خود کلیک کنید تا زبان سایت تغییر پیدا کند.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×