خبرها

دو ایرانی در جشنواره لوکارنو 2022

هفتاد و‌ پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو فهرست فیلم ها و داوران خود را اعلام کرد که شهرام مکری یکی از سه داور جایزه بهترین فیلم اول است.

فیلم کوتاه «مادر تمام روز دعا می خواند» ساخته هدا طاهری و‌ محصول آلمان در بخش Pardi di Domani به نمایش در می آید. جشنواره لوکارنو از ۱۲ تا ۲۲ مرداد/۳ تا ۱۳ آگوست در سوییس برگزار خواهد شد.

یک جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم است که از سال ۱۹۴۶ هرساله در شهر لوکارنو سوئیس برگزار می‌شود. جشنوارهٔ لوکارنو پس از جشنواره‌های کن، ونیز و برلین چهارمین جشنواره معتبر فیلم اروپا به‌شمار می‌رود. هفتاد و پنجمین دوره این رویداد از تاریخ ۳ تا ۱۳ ماه آگوست سال ۲۰۲۲ در شهر لوکارنو کشور سوئیس برگزار میشود.

این جشنواره در سطح جهانی به عنوان فستیوال کشف استعداد شناخته میشود، به این معنی که در طول سالیان برگزاری این جشنواره همواره استعداد فیلمسازان و بازیگران متعددی به همگان شناسانده شده است.

نوشته های مشابه

این جشنواره علاوه بر اینکه مورد تأیید آکادمی فیاپ است، برگزیدگان خود را به آکادمی اسکار نیز معرفی میکند.
فیلم های ثبت نام شده در این رویداد در ۱۱ بخش مختلف پذیرش می شوند.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×