خبرها

همکاری رامین بحرانی با نتفلیکس در اقتباس آخرین کتاب نویسنده “ببر سفید” با عنوان “عفو”

رامين بحرانى سينماگر ٤٦ ساله ايرانى تبار آمريكايى با نتفليكس به توافق رسيد تا كتاب “عفو” آراويند آديگا را به فيلم سينمايى تبديل كند.

به دنبال موفقیت فیلم حماسی “ببر سفید” در نتفلیکس ، رامین بحرانی درگیر برنامه پخش فیلم بعدی خود و نویسنده آراویند آدیگا است.

بحرانی قرار است اقتباس سینمایی آخرین رمان “عفو” نوشته آدیگا که نویسنده “ببر سفید” بود را برای نتفلیکس اقتباس ، کارگردانی و تولید کند.

بحرانی و آدیگا از زمان دانشگاه دوست نزدیک بوده اند و همکاری آنها با فیلم بعدی که توسط بحرانی از کتاب منتشر شده در فوریه سال 2020 نوشته خواهد شد ، ادامه خواهد داشت.

اين دومين همكارى رامين بحرانى با نتفليكس پس از فيلم موفق “ببر سفيد” است كه توسط شركت او، نوروز فيلم و شركت هايد پارك انترتينمنت تهيه خواهد شد.

خلاصه فیلم عفو

در اینجا خلاصه داستان با اجازه از نتفلیکس آورده شده است:

“داستان در استرالیا ، جذاب و به موقع است. دنی ، یک مهاجر غیرقانونی که خانه ها را تمیز می کند ، متوجه می شود که اطلاعاتی در مورد قتل ناگهانی یکی از کارفرمایان خود دارد. در طی یک روز پرتنش تابستانی ، دنی با مردی که مظنون است قاتل است یک بازی موش و گربه بازی می کند. اما اگر او این راز را فاش کند ، دیپورت می شود. او در یک بحران اخلاقی به سر می برد – مردی که در این دنیا هیچ حقی ندارد ، چه تعهداتی دارد؟

فیلم های رامین بحرانی

رامين اولين فيلم بلند خود را با عنوان “بيگانگان” به حمايت بنياد سينمايى فارابى و تهيه كنندگى محمد صادق آذين در ايران ساخت.

كه در منابع اينترنتى كمتر به اين فيلم اشاره مى شود و فيلم اول او را Man Push Cart محصول سال ٢٠٠٥ ذكر مى كنند كه در شصت و دومين جشنواره فيلم ونيز به نمايش در آمد.

سومين فيلم بلند رامين بحرانى Chop Shop محصول ٢٠٠٧ در بخش پانزده روز كارگردان هاى كن حضور داشت و راجر ايبرت منتقد فقيد وى را كارگردان جديد دهه ناميد.

چهارمين فيلم بحرانى، Goodbye Solo در ٢٠٠٨ در ونيز و سال بعد، فيلم كوتاه “كيسه پلاستيكى” او هم در ونيز حضور داشت.

رامين پنجمين فيلم خود، At Any Price را در ٢٠١٣ و فيلم بلند بعدى خود با عنوان 99 Homes را هم در ٢٠١٥ در ونيز به نمايش در آورد.

او در سال ٢٠١٨ فيلم بلند Fahrenheit 451 را در بخش خارج از مسابقه كن داشت.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×