خبرهاپذیرش ها

‌راهیابی فیلم سینمایی بزرگراه به جشنواره SiciliAmbiente ایتالیا

چهارمین راهیابی فیلم سینمایی بزرگراه در جشنواره SiciliAmbiente ایتالیا خواهد بود. جشنواره SiciliAmbiente جشنواره ای بین المللی برای فیلم های مستند، انیمیشن و داستانی است. تمرکز این رویداد رقابتی بر موضوعاتی اجتماعی و انسانی همچون محیط زیست، توسعه پایدار و حقوق بشر است.

 

 

نوشته های مشابه

دوازدهمین دوره این رویداد رقابتی که هرساله در ماه ژوئیه برگزار میشد، امسال به دلیل پاندمی ویروس کرونا در تاریخ 4 تا 8 ماه اوت با کاهش تعداد تماشاگران و بصورت حضوری برگزار میشود.

 

 

فیلم سینمایی “بزرگراه” به کارگردانی فرناز امینی و تهیه کنندگی محمد شماعیان در تابستان سال 98 تولید شده است. این فیلم داستان دختری را به تصویر کشیده که در یک قدمی حضور در تیم ملی تیراندازی برای اعزام به مسابقات جهانی قرار دارد و می‌خواهد در مسابقه انتخابی تیم ملی شرکت کند اما همسر او بر طبق قوانين كشور مانع از حضورش در این مسابقه انتخابی ميشود. بزرگراه روایتگر مشکلات زنان ورزشکار برای فعالیت حرفه‌ای و جدی در عرصه ورزش است.‌
نویسنده ی اثر خانم فاطمه اباحمزه بوده اند و مجید واشقانی، شبنم قلی خانی، مهلقا باقری و محمد شماعیان در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

 


این فیم پیش از نیز در جشنواره های زیر حضور داشته است:

• 37 مین جشنواره فیلم های ورزشی میلان
• اولین جشنواره فیلم کلمبیا
23مین جشنواره فیلم زنان Flying Broom ترکیه

مجموعه دریچه سینما مسئولیت پخش بین المللی این اثر را به عهده دارند.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×