خبرها

۶ سریال برتر جشنواره برلین ۲۰۲۱

سریال های برتر ۲۰۲۱ جشنواره برلین معرفی شدند.

در یک سال غیرمعمول ، انتخاب بخش سریال جشنواره برلین یا مجموعه برلیناله شامل شش عنوان برتر است که با موضوعات غیر متعارف و شگفت آور ، روایت ها و سبک بصری ، آینه ای از زمان ما را تشکیل می دهد.

محتوای آمریکای لاتین برای اولین بار در سری Berlinale با تولید آرژانتین HBO Entre hombres (در میان مردان) و Os últimos dias de Gilda (آخرین روزهای Gilda) از برزیل ارائه می شود.

علاوه بر این ، Philly D.A ، محصول ایالات متحده توسط جوز پن و مایکل گوتوالد ، دو نفر نامزد اسکار ، اولین مجموعه مستندی است که به این برنامه دعوت شده است.

سریال میان مردان

ویژگی های سریال ها

سازندگان نگاهی بی طرفانه و دقیق به شخصیت ها و محیط های زندگی خود دارند.

آسیب های جمعی گذشته نزدیک مورد بازنگری قرار می گیرد ، طبقات اجتماعی و اهمیت آنها برای سرنوشت های فردی زیر سوال می رود.

قهرمانان داستان معمولاً خود را در جو دو قطبی می یابند: ضرورت مطلوب برای موقعیت یابی (سیاسی) ، مکان یابی در سیستم های ارزشی محدود ، هم به معنای امید به تغییر است و هم به دلیل خطر.

سریال برتر ۲۰۲۱

Entre hombres ، یک کلاسیک مدرن در چهار قسمت توسط کارگردان پابلو فندریک با زمان بندی نفس گیر ، دنیای مردانه را در وحشیانه ترین وجوه خود نشان می دهد. به عنوان یک بازی خشونت ، بیزاری و قدرت. ادای احترام به زیبایی شناسی دهه 1990 ژانر انتخاب شده آن و همچنین جهانی را که به تصویر می کشد جشن گرفته و به چالش می کشد.

دیوید شالکو با دومین نمایش خود در سری Berlinale ، Ich und die Anderen (من و دیگران) در حال بازی های فکری با ما است و از طریق سطح آگاهی های مختلف یک تبلیغات هیپستر و خانواده هنرمند دیوانه اش (در گروه بازیگران: شیلینگ ، سوفی رویس ، مارتین ووتکه ، لارس آیدینجر ، کاتارینا شوتلر). It’s a Sin در مورد یک ویروس کشنده ناشناخته است که در سراسر جهان در حال شیوع است.

مینی سریال های لمس کننده راسل تی دیویس درباره گروهی غیرقابل مقاومت از دوستان و آغاز HIV در لندن در دهه 1980 مفهوم دردناکی را در شرایط فعلی تداعی می کند.

Entre Hombres (در میان مردان)


آرژانتین
کارگردان: پابلو فندریک
با گابریل گیتی ، نیکولاس فورتادو ، دیگو والاسکز ، دیگو کرمونسی ، کلودیو ریسی
پخش کننده: HBO
4 قسمت 60 ساله

ضبط VHS از یک سناتور شرکت کننده در یک عیاشی با پایان غم انگیز که می خواهد نوار گمشده را بازیابی کند ، راهی برای مرگ ، نابودی و دیوانگی به وجود می آورد. سال 1996 است و دنیای زیرزمینی بوینس آیرس توسط باندها و افسران پلیس فاسد کنترل می شود.

Ich und die Anderen (من و دیگران)


اتریش ، آلمان
خالق: دیوید شالکو
کارگردان: David Schalko
با تام شیلینگ ، لارس آیدینجر ، کاتارینا شوتلر ، سوفی رویس ، ماوی هوربیگر ، مارتین ووتکه
پخش کننده: آسمان
6 قسمت 40 ساله

چه رابطه ای بین “من” و “دیگران” وجود دارد ، و اگر شما می توانید قواعد بازی را به دلخواه تعریف کنید چه تغییری می کند؟ هجو پوچ دیوید شالکو این س questionsالات را با گفتگوی تیغ دار و لذت از تشدید بررسی می کند.

آن گناه است


انگلستان
خالق: راسل تی دیویس
مجری برنامه: راسل تی دیویس ، نیکولا شیندلر
کارگردان: Peter Hoar
با بازی Olly Alexander، Neil Patrick Harris، Stephen Fry، Keeley Hawes، Nathaniel Curtis، Lydia West، Callum Scott Howells، Omari Douglas
پخش کننده: کانال 4 ، HBO Max با All3Media International
5 قسمت 48 ‘

داستانی از عشق ، زندگی و از دست دادن. گروهی از جوانان کوئر در اوایل دهه 1980 در لندن گرد هم می آیند. همه آنها در جستجوی خود و آینده ای پر از آزادی و عشق هستند. اما شروع بحران ایدز آنها را با واقعیت های سخت روبرو می کند.

Os últimos dias de Gilda (آخرین روزهای گیلدا)


برزیل
خالق: گوستاوو پیتزی
کارگردان: Gustavo Pizzi
با کارین تلس ، جولیا استاکلر ، آنتونیو سابویا ، آنا کارباتی ، لوکاس گووه
پخش کننده: کانال برزیل
4 قسمت 30 ‘

گیلدا عاشق آشپزی ، مرد و زندگی است. اما برای همسایگان تنگ نظر و مذهبی او ، این زن مستقل و با اعتماد به نفس که در باغ خود خوک می کشد و بیش از یک معشوق دارد ، به طور فزاینده ای به یک خار گوشت تبدیل می شود.

Philly D.A.
ایالات متحده آمریکا
سازندگان: تد پاسون ، یونی بروک ، نیکول سالازار
کارگردانان: تد پاسون ، یونی بروک
با لری کراسنر
8 قسمت 54 ‘
فرم مستند

لری کراسنر پیشرو با قول اصلاح قانون اجرای قانون و کاهش تعداد زندانیان ، در اواخر سال 2017 به عنوان دادستان منطقه فیلادلفیا انتخاب می شود. اما برنامه های وی مورد استقبال جهانی قرار نمی گیرد.

Snöänglar (فرشتگان برف)
سوئد ، دانمارک
خالق: Mette Heeno
کارگردان: آنا زاکریسون
با ژوزفین آسپلوند ، اوا ملاندر ، ماریا روسینگ ، اردلان اسماعیلی ، سسیلیا نیلسون
پخش کننده: SVT ، DR
6 قسمت 58 ‘

ناپدید شدن یک کودک پنج هفته در Christmastime مادر کودک Jenni را به ناامیدی می کشاند و افسر پلیس آلیس را به صحنه می آورد. این دو تنها کسانی نیستند که مورد زندگی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

سریال برتر ۲۰۲۱

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×