آموزش سینما و فیلمسازیآکادمی هنر

چگونه زیرنویس srt فیلم را ویرایش کنیم

چگونه زیرنویس srt فیلم را ویرایش کنیم و نحوه ویرایش زیرنویس SRT:

نحوه ویرایش زیرنویس SRT چگونه است؟

شما می توانید فایل SRT را با هر برنامه ویرایشگر متنی مانند Notepad یا WordPad باز و ویرایش کنید، اگرچه برنامه های تخصصی نیز موجود است.

شما می توانید فایل SRT را با هر برنامه ویرایشگر متنی مانند Notepad یا WordPad باز و ویرایش کنید، اگرچه برنامه های تخصصی نیز موجود است.

فایل زیرنویس SRT چیست؟

SubRip Subtitle files فایل های متنی ساده حاوی داده های زیرنویس هستند. آنها شامل زمان شروع و توقف در کنار متن زیرنویس می‌شوند و اطمینان حاصل می‌کنند که در نقطه مناسب ویدیوی شما ظاهر می‌شوند.

فایل های SRT با اکثر سایت های رسانه های اجتماعی که به شما امکان آپلود زیرنویس را می دهند، سازگار است. به‌جای وارد کردن دستی زیرنویس‌ها در سیستم‌هایی که ممکن است در ابتدا به درستی کار نکنند و ویرایش کامل آن زمان‌بر باشد، می‌توانید یک فایل واحد ایجاد کنید و آن را در ویدیوهای خود در هر پلتفرم آپلود کنید.

از آنجایی که ویدیوها در بسیاری از پلتفرم های اجتماعی به صورت خودکار پخش می شوند، تعداد زیادی از بینندگان آنها را بدون صدا تماشا می کنند. با گنجاندن فایل های SRT در ویدیوهای خود، تعامل و حفظ بیننده را افزایش می دهید.

نحوه ویرایش فایل های srt


فایل های SRT (SubRip Format) یکی از چندین فرمت فایلی است که زیرنویس فیلم ها و فیلم ها را شامل می شود. اگر می خواهید کلمات خود را به زیرنویس های نمایش داده شده روی صفحه اضافه کنید، می توانید یک فایل SRT را در ویندوز با استفاده از برنامه های “Notepad” یا “WordPad” ویرایش کنید.

با این حال، قبل از شروع ویرایش، از فایل SRT یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا اگر تصمیم گرفتید تغییرات خود را دوست ندارید، بتوانید نسخه اصلی را بازیابی کنید.

روی فایل SRT کلیک راست کرده و “Open” را از منوی زمینه انتخاب کنید. پس از انتخاب دکمه رادیویی در کنار «انتخاب برنامه» روی «باز» کلیک کنید. پس از انتخاب “Notepad” یا “WordPad” روی “OK” کلیک کنید.

ویرایش زیرنویس فیلم رایگان

در نوت پد طبق تصویر زیر فایل زیرنویس فیلم را می توانید به راحتی تغییر دهید و سپس ذخیره کنید.

ایجاد زیرنویس فارسی فیلم

می توانید جملات را در گوگل ترانسلیت بگذارید و ترجمه کنید یا اینکه کار ترجمه را به ما بسپارید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×