فراخوان جشنواره تئاتر و نمایش

فراخوان استعدادهای نمایشنامه‌نویسی آواژ

نشر «آواژ» طی فراخوانی ویژه استعدادهای نمایشنامه‌نویسی و در راستای معرفی نویسندگان شایسته آثار دراماتیک، بستری را فراهم کرده تا در کنار سایر بخش‌های مجموعه کتاب آواژ، به چاپ آثار کوتاه نمایشی در خور توجه و معرفی نویسندگان آن‌ها بپردازد.

شرح فراخوان

«کتاب آواژ» عنوان گاه‌نامه‌ای است که با هدف بررسی و کنکاش در مسائل تئاتر با اولویت بخش نمایش‌نامه‌نویسی و نگاهی آسیب‌شناسانه به چاپ می‌رسد.

این مجموعه که تاکنون با استقبال خوبی از سوی هنرمندان و منتقدان تئاتر روبه‌رو شده، در هر شماره موضوع مشخصی را به نقد و تحلیل فعالان و صاحب‌نظران عرصه هنرهای نمایشی اختصاص می‌دهد.

این گاه‌نامه در شماره پیشین خود به مساله حقوق نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان آثار دراماتیک پرداخته بود که نسخه رایگان آن از سایت نشر آواژ به آدرس www.avazh.ir قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

همچنین به نقل از فرشته فرشاد نویسنده، بازیگر و دبیر بخش استعدادهای نمایشی کتاب آواژ، متقاضیان می‌توانند آثار کوتاه نمایشی تألیفی خود را حداکثر در سه هزار واژه به صورت فایل Word و با ذکر نام و شماره تماس نویسنده به آدرس avazhpub@yahoo.com ایمیل یا در فضای واتس‌آپ به شماره ٠٩١٠١٠٩٣٨٩١ ارسال کنند.

از میان متون ارسالی آثار شایسته توسط هیات انتخاب، معرفی و در شماره‌های پیش روی «کتاب آواژ» چاپ می‌شوند.

فرصت ارسال آثار نمایشی فقط تا ۱۵ شهریورماه سال جاری خواهد بود.

دبیری «کتاب آواژ» را محمدرضا قلی‌پور، نمایش‌نامه‌نویس،کارگردان تئاتر و مدیر انتشارات آواژ بر عهده دارد.
او هدف از انتشار فایل این کتاب به صورت رایگان را حمایت هرچه بیش‌تر از حقوق نویسندگان و صاحب‌نظران عرصه ادبیات و همچنین اجرای حرکتی نمادین در راستای حمایت و صیانت از قشر نویسندگان کشور بیان کرده است.


به گفته‌ی قلی‌پور، در هر شماره از «کتاب آواژ»، موضوعاتی پیرامون هنر، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند و صاحب‌نظران و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر، به بیان دیدگاه خود در قالب یادداشت و مقاله با موضوع مطرح‌شده خواهند پرداخت.
شماره اول «کتاب آواژ» با عنوان «نویسنده نمرده است»، حاوی نقد و یادداشت‌هایی درباره حقوق نویسندگان و مترجمان آثار دراماتیک است.

برای ارسال اثر به فراخوان استعدادهای نمایشنامه‌نویسی آواژ اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×