فراخوان جشنواره تئاتر و نمایش

جشنواره بین‌المللی تئاتر آنتالیا

فراخوان ثبت‌نام چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر آنتالیا منتشر شد.

مهلت ثبت نام:‌۱۰ زانویه ۲۰۲۴ (۲۰ دی ۱۴۰۲)

«تئاتر تمام آن میدان‌هایی را که در آن متولد شده است بیدار می‌کند.»

چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر آنتالیا از طرف سازمان تئاترهای دولتی ترکیه بین 17 تا 27 می 2024 در آنتالیا، ترکیه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

به عنوان اولین رویداد بین المللی تئاتر محور منطقه، هدف این جشنواره برداشتن گامی رو به جلو در جهت ایجاد همکاری‌های آتی بین تئاترهای دولتی ترکیه-تئاتر ملی ترکیه و گروه‌های خارجی از کشورهای مختلف است. هدف جشنواره همچنین ایجاد ارتباط برای پروژه‌های مشترک از طریق تبادل کارگردانان، بازیگران/بازیگران و کارکنان فنی برای بهبود درک چند فرهنگی و همکاری دوجانبه است.

گروه‌ها علاوه بر اجراهای اصلی تئاتر خود، می‌توانند کارگاه‌ها و اجراهای فضای باز مانند تئاتر خیابانی، رویدادهای خیابانی، رویدادهای نمایش رقص و یا کنسرت‌ها و غیره را پیشنهاد دهند. این جشنواره قصد دارد با دعوت از حداقل دو شرکت از کشورهایی که هرگز حضور نداشته‌اند، دامنه فعالیت خود را با گروه‌هایی از کشورهای مختلف گسترش دهد.

 

شرایط ثبت‌نام در جشنواره بین‌المللی تئاتر آنتالیا:

  1. چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر آنتالیا از 17 می 2024 آغاز و در 27 می 2024 به پایان می رسد.
  2. درخواست ها باید با ارسال فیلم کامل، فرم درخواست پر شده و 10 عکس با وضوح بالا از عملکرد از طریق وب‌سایت‌های اشتراک گذاری فایل آنلاین مانند Dropbox، Google Drive و غیره به آدرس ایمیل antalyatheatrefest.gov.tr@gmail.com ارسال شود.
  3. گروه نباید از حداکثر 20 شرکت‌کننده (شامل بازیگران، بازیگران زن، فنی و سایر کارکنان) تجاوز کند. گروه هایی با تعداد کمتر در اولویت خواهند بود.
  4. محل اقامت (تخت و صبحانه) تحت پوشش تئاتر دولتی آنتالیا خواهد بود. برای ناهار و شام به هر یک از اعضای گروه کمک هزینه ای معادل 25 یورو به ازای هر نفر برای هر روز اقامت در آنتالیا توسط تئاتر دولتی آنتالیا پرداخت می شود. لطفا توجه داشته باشید که در روز ورود به ورودی های صبح این مبلغ تعلق می گیرد، ورودی های اواخر بعدازظهر مشمول توقف معینی در روزانه خواهند بود.
  5. از هر شرکت انتظار می رود دو روز به عنوان یک اجرا برای هر روز اجرا کند.
  6. از هر شرکتی برای اقامت حداکثر 4 شب استقبال می شود.
  7. هر گروه باید پرچم ملی خود و پرچم شرکت خود و همچنین مقدار کافی بروشور، عکس (روی سی دی) و هرگونه مطالب تبلیغاتی مربوط به عملکرد گروه را به همراه داشته باشد.

 

تقویم رویداد:

  • مهلت ثبت‌نام:‌ ۱۰ زانویه ۲۰۲۴ (۲۰ دی ۱۴۰۲)

 

برای ارسال درخواست برای شرکت در فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر آنتالیا با ما تماس بگیرید:‌ ۰۹۳۰۳۴۲۰۶۱۶

شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×