فراخوان جشنواره تئاتر و نمایشفراخوان جشنواره داخلی

جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، موسسه فرهنگی هنری سپهر مهر و ماه ، با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز را برگزار می کند. 

 دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز در نخستین دوره خود پذیرای آثاری خواهد بود که در عین وفاداری به واژه ارزشمند تئاتر در تولید اثر هنری خود به وفاق و انسجام خانواده، گسترش فرهنگ اصیل خانواده های ایرانی اسلامی، آگاهی بخشی و دانش افزایی مردم درباره آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد، بیکاری، طلاق، فقر فرهنگی، مشکلات اقتصادی و نیز اهمیت ویژه به رعایت بهداشت فردی در گسترش بیماری‌های واگیردار پرداخته و یا برای پیشگیری از این آسیب ها راهکارهای اصولی و منطقی نشان داده باشند.

با توجه به شرایط کنونی دنیا و کشور، چنانچه در تاریخ برگزاری جشنواره فراگیری ویروس کرونا افزایش یابد ستاد برگزاری در نخستین فرصت و پس از اخذ مجوز های لازم این جشنواره را برگزار خواهد کرد. 

همچنین بازبینی و معرفی آثار راه یافته به جشنواره در تاریخ قید شده در فراخوان انجام خواهد شد و چنانچه تاریخ برگزاری بنا به هر دلیلی تغییر یابد، آثار پذیرفته شده و همچنین پرداخت کمک هزینه گروه ها (تنخواه) در تاریخ جدید که از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام خواهد شد هیچگونه تغییر و جابجایی را شامل نمی شود.

نوشته های مشابه

برای دانلود و مشاهده فراخوان نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز کلیک کنید.

جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز

توضیحات

فراخوان نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز
(با رویکردی به آسیب‌ها و معضلات اجتماعی)

موسسه فرهنگی هنری سپهر مهر و ماه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می‌کند.

دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز در نخستین دوره خود پذیرای آثاری خواهد بود که در عین وفاداری به واژه ارزشمند تئاتر در تولید اثر هنری خود به وفاق و انسجام خانواده، گسترش فرهنگ اصیل خانواده‌های ایرانی اسلامی، آگاهی بخشی و دانش‌افزایی مردم درباره آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد، بیکاری، طلاق، فقر فرهنگی، مشکلات اقتصادی و نیز اهمیت ویژه به رعایت بهداشت فردی در گسترش بیماری‌های واگیردار پرداخته و یا برای پیشگیری از این آسیب‌ها راه‌کارهای اصولی و منطقی نشان داده باشند.

فراخوان

دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز در این فراخوان آورده است:

الف) اولویت پذیرش این دوره از جشنواره، با آثاری است که برای حضور در این دوره تولید شده است (آثار اورجینال).

ب) مواردی همچون کیفیت اجرا، ریشه و خاستگاه نمایش‌های خیابانی، گیرایی اجرا و داستان و زمان کوتاه و البته مناسب نمایش مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار بگیرد.

ج) چنانچه نویسنده متن نمایش، عضوی از گروه نیست، داشتن مجوز کتبی نویسنده الزامی است.

د) نمایش‌ها در اماکن عمومی شهر نظیر بوستان‌های همگانی، میادین و… چندین اجرا خواهند داشت.

ه) به گروه‌هایی که مجوز شرکت در جشنواره را به دست بیاورند تا ۳۰ میلیون ریال به تشخیص دبیرخانه به عنوان کمک هزینه شرکت در جشنواره پرداخت خواهد شد.

ز) در این جشنواره به رتبه‌های برتر بازیگری، کارگردانی، طراحی فضا، طرح و ایده، موسیقی و طراحی پوستر، جوایز نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

ستاد جشنواره برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در طول جشنواره نیز اقدام خواهد کرد.

نحوه شرکت در جشنواره:


گروه‌هایی که خواهان شرکت در جشنواره هستند می‌توانند با مطالعه دقیق فراخوان، مدارک و فرم جشنواره را تکمیل و به همراه سه نسخه از فیلم نمایش خود بصورت DVD تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی کرج، خیابان مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اداره هنری (خانم کشاورز) ارسال نمایند.

همچنین جهت دریافت متن کامل فراخوان و شرایط و فرم تقاضای حضور در جشنواره از طریق واتس‌آپ به شماره ۰۹۱۰۶۸۵۳۴۸۵ پیام ارسال نمایند.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×