فراخوان جشنواره تئاتر و نمایش

جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی 1402

بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی از ششم تا یازدهم مهرماه 1402 در بخش های مختلف نمایشی (رقابتی و غیر رقابتی )و پژوهشی میزبان علاقه مندان به گونه های متعدد نمایش های آیینی و سنتی خواهد بود.

بخش های مختلف این رویداد هنری عبارتند از الف) نمایش‌های ایرانی الف1) بخش ویژه الف2) بخش موضوعات آزاد الف3) بخش دانشجویی ب) مجالس شبیه‌خوانی ب1) مجالس نو ب2)مجالس غریب ج) نمایش‌های عروسکی سنتی ج1) نگاه نو/ الگوی کهن ج2) بخش اجراهای اساتید ه) بخش هنرهای نمایشی فردی، نقالی و روایت‌های ملی و کارآواها ه1)بخش الگوی کهن/ نگاه نو ه2)اجراهای استادان و) معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی ز) نمایش‌های آیینی و سنتی ملل ح) نهمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی ط) پنجمین مسابقه نمایشنامه‌نویسی ی) نمایشگاه هنرهای نمایشی ایرانی

تاکنون نزدیک به 250 اثر برای حضور در بخش های مختلف این رویداد هنری در سامانه جشنواره نمایش های آیینی و سنتی ثبت شده است و امکان برگزاری بخش های مختلف این جشنواره به صورت متمرکز و غیر متمرکز در تهران و استانهای مختلف وجود دارد.

گفتنی است؛ مهلت زمان بارگذاری و دریافت اطلاعات ثبت نام در بخش هایی از بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی همچنان ادامه دارد و علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی (https://irtf.theater.ir) مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی به دبیری احمد جولایی در پاییز 1402 برگزار خواهد شد.

نحوه ارسال فیلم اثر

در بیست‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، با هدف کاستن از مراجعات حضوری و سهولت در ارائه فیلم آثار، ستاد برگزاری جشنواره شیوه‌ی ارسال فیلم از طریق سرویس گوگل درایو را تدارک دیده است. شرایط و مراحل انجام این کار در ادامه تشریح شده است:

 

الف) استاندارد فیلم ارسالی

 

فرمت: MP4

حجم: حداکثر 5 گیگابایت

ب) اگر حساب کاربری جیمیل ندارید، یک حساب کاربری جیمیل برای خود ایجاد کنید.

 

ج) از طریق سرویس گوگل درایو (Google Drive) فایل فیلم خود را متناسب با استاندارد بند «الف» آپلود کرده و لینک آن را به آدرس جیمیل «http://Ritualtraditionalfestival@gmail.com» ارسال نمایید. در متن جیمیل، نام اثر، نام کارگردان، شماره تماس و نیز بخشی از جشنواره که متقاضی حضور در آن هستید را ذکر نمایید.

 

د) چنانچه فیلم ارسالی شما مطابق با استانداردها به درستی بارگذاری شده باشد، این مسئله از طریق ایمیل، حداکثر تا 72 ساعت بعد به اطلاع شما خواهد رسید و نیز اگر با نواقصی همراه باشد، جهت رفع نواقص و بارگذاری مجدد، در ایمیل با شما مکاتبه انجام خواهد شد. بنابراین تا دریافت ایمیلِ «تایید دریافت صحیح فیلم اثر»، ایمیل‌تان را زیر نظر داشته باشید.

 

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×