فراخوان جشنواره تئاتر و نمایشفراخوان جشنواره داخلی

انتشار فراخوان جشنواره تئاتر همدان 1400

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان خبر داد.

احمدرضا احسانی با بیان اینکه سی‌و سومین دوره جشنواره استان همدان آذرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، اظهار کرد:

این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن هنرهای نمایشی و با هدف کشف و  شکوفایی استعدادهای جوان و بهره‌وری از تجربیات پیشکسوتان تئاتر استان، با تکیه بر گسترش اجراهای عمومی و ترویج فرهنگ غنی و مانای ایران اسلامی، با توجه به موضوعاتی همچون امید اجتماعی، ارتقاء نهاد خانواده و هم گرایی ملی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این جشنواره در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد:

بخش صحنه‌ای جشنواره به صورت رقابتی برگزار شده و در بخش خیابانی دو نمایش به صورت غیر رقابتی، به انتخاب دبیرخانه جشنواره اجرا می‌شوند که به پذیرفته شدگان در این بخش مبلغی به عنوان کمک هزینه پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت:

نوشته های مشابه

نمایش هایی که در بازه زمانی آذر ۱۳۹۹  تا ۲۰ آبان ۱۴۰۰ تولید و اجرا شده و حداقل پنج اجرای ثبت شده در پورتال استانی سایت ایران تئاتر داشته باشند می‌توانند طبق فرم شماره یک (موجود در پورتال استانی همدان در سایت ایران تئاتر) متقاضی حضور در جشنواره باشند. نمایش‌های تولید شده یا در حال تولید هم که به علت شرایط کرونایی به صحنه نرفته‌اند نیازی به ارسال گواهی اجرای عمومی ندارند و می‌توانند با ارائه تعهد اجرا در شرایط مناسب، در جشنواره شرکت کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احسانی ۲۵ آبان‌ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به صورت لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره اعلام کرد و یادآور شد:

هر کارگردان می‌تواند با یک اثر نمایشی در این جشنواره شرکت کند و در نهایت دو نمایش از این جشنواره، به انتخاب هیئت داوران به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی خواهد شد.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×