رزیدنسی، فاند و فرصت شغلیفراخوان جشنواره فیلم

فراخوان جشنواره روتردام برای تهیه‌کنندگان

فراخوان آموزشی جشنواره روتردام برای تهیه‌کنندگان فیلم جوان جهت حضور در کارگاه‌های آموزشی ۲۰۲۴ منتشر شد.

آزمایشگاه روتردام یک کارگاه آموزشی برای تولیدکنندگان در ابتدای کارشان است، با هدف ارائه ابزارهایی برای ایجاد و توسعه شبکه سازی به متخصصان بین المللی نوظهور. آزمایشگاه روتردام با ایجاد اعتماد به نفس و مهارت برای حرکت در دنیای تامین مالی، فروش و توزیع بین المللی فیلم، سالانه میزبان بیش از 70 تهیه کننده از سراسر جهان در روزهای حرفه ای IFFR است.

برای اولین بار، پنج شرکت کننده برای آزمایشگاه روتردام 2024 از طریق این فراخوان  انتخاب خواهند شد. تا ۲ آبان اقدام کنید.

چه کسی می تواند شرکت کند؟

شرکت کنندگان در آزمایشگاه روتردام تهیه کنندگان نوظهوری هستند که باید حداقل یک یا دو فیلم کوتاه و نه بیشتر از دو فیلم بلند تولید کردند. این شرایط برای اطمینان از متعادل بودن سطح گروه و اینکه سازندگان کم و بیش در یک مرحله از ساختن حرفه خود قرار دارند، تنظیم شده است.

 

برنامه آزمایشگاه روتردام

این برنامه شامل پنل‌ها و ارائه‌هایی است که توسط نمایندگان صنعت با تجربه ما مدیریت و برگزار می‌شود، همچنین مشاوره و تخصص فردی از شبکه بین‌المللی گسترده IFFR Pro از نمایندگان فروش، توزیع‌کنندگان، فیلم‌سازان، تهیه‌کنندگان و دیگر متخصصان صنعت فیلم. در قلب آزمایشگاه روتردام فرصتی برای  شبکه‌سازی غیررسمی بین تولیدکنندگان ایجاد می‌شود که ارتباطات و شبکه‌های پایداری ایجاد می‌کنند. دیوید پوپ David Pope مشاور برنامه آزمایشگاه روتردام است و تمامی فعالیت ها را در طول کارگاه آموزشی هدایت می کند.

 

برای ارسال درخواست به فراخوان جشنواره روتردام برای تهیه‌کنندگان با ما تماس بگیرید.

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×