فراخوان جشنواره فیلم

جشنواره فیلم شب های سیاه تالین

جشنواره فیلم شب های سیاه تالین  استونی در سال ۱۹۹۷ آغاز به کار کرد. این جشنواره با به نمایش گذاشتن فیلم هایی در ژانرهای گوناگون نظیر تخیلی، مستند و انیمیشن میزبان علاقمندان به صنعت فیلمسازی است.

آخرین مهلت ثبت نام تا 24 آگوست 2023 برابر با ۲ شهریور ۱۴۰۲ است.

شرکت در این جشنواره به منزله به رقابت گذاشتن استعداهای خود در عرصه جهانی است.

 

نوشته های مشابه

جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین یا (Tallinn Black Nights Film Festival)، جشنواره فیلمی است که سالانه از سال ۱۹۹۷ تاکنون در تالین، پایتخت استونی برگزار می‌شود. پوف تنها جشنواره در شمال اروپا است که از سوی FIAPF، جز ۱۴ فستیوال برتر دنیا در کنار جمله برلین، کن، ونیز، کارلووی واری، ورشو و سن سباستین قرار گرفته است.

بخش های جشنواره

این سازمان سه جشنواره را با نام های زیر برگزار می کند:

جشنواره فیلم شب های سیاه تالین

جشنواره فیلم کودک و نوجوان Just

PÖFF فیلم های کوتاه، انیمیشن

 

ما سال گذشته 4350 مورد ارسالی از 115 کشور داشتیم – بیایید ببینیم آیا می‌توانیم این را بالاتر ببریم!

برای اولین بار، جوانان در سراسر جهان می توانند فیلم های خود را به برنامه مسابقه بین المللی #فیلمساز جوان در جشنواره فیلم جاست ارسال کنند. این یک فرصت منحصر به فرد برای شرکت در بزرگترین جشنواره فیلم رده A در شمال اروپا است.

برنامه #فیلمساز[جوان در سال 2021 با هدف نمایش فیلم های کوتاه جوانان استونیایی به پرده سینما معرفی شد. از آنجایی که این برنامه با موفقیت چشمگیری همراه بود، Just Film اکنون درها را به روی تمام علاقه مندان به فیلم در سراسر جهان در سنین 7 تا 19 سال باز کرده است.

مدیر برنامه Just Film Mikk Granström می گوید: “Just Film محل ملاقات جهانی فیلمسازان جوان و جشنواره فیلم جوانان در سطح جهانی است.” او می افزاید: «همیشه باید رویا داشته باشید و بزرگ فکر کنید. بنابراین، ما در حال ورود به برنامه #فیلمساز جوان به عرصه بزرگ و بین‌المللی هستیم، بنابراین همه بچه‌های مدرسه در سراسر جهان می‌توانند برای یک جشنواره نوجوانان در رده A شرکت کنند.»

جایزه بزرگ #فیلمساز جوان در مراسم رسمی جایزه BNFF اهدا خواهد شد. علاوه بر این، تمام فیلمسازان جوانی که برای این برنامه انتخاب شده اند، به بزرگترین گردهمایی صنعت فیلم در منطقه Industry@Tallinn دسترسی خواهند داشت.

برای ارسال اثر به مجموعه مسابقات زیر اینجا را کلیک کنید:

جشنواره فیلم شب های سیاه تالین

جشنواره فیلم کودک و نوجوان فقط

PÖFF فیلم های کوتاه، انیمیشن و کوتاه

 

بخش های مختلف این مسابقه دارای هزینه ورودی از 77 دلار به بالا هستند. جهت پرداخت ارزی با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×