رزیدنسی، فاند و فرصت شغلیفراخوان جشنواره داخلی

فراخوان حمایت از تولید فیلم اصفهان

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در راستای حمایت از فعالیت‌های هنرمندان عرصۀ سینما فراخوانی تحت عنوان « حمایت از تولید فیلم » در قالب‌های «کوتاه داستانی، پویانمایی و تجربی»، «مستند کوتاه و بلند» و «بلند ویدئویی» برگزار می‌کند.

شرح فراخوان

موضوعات:

هویت‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی شهر اصفهان”، “زاینده‌رود”، “کودک و نوجوان” و “گفتمان خانواده”، “اخلاق اجتماعی” و “شهر و فرهنگ شهروندی

مقررات:

1- کلیۀ فیلم‌نامه‌ها در مرحلۀ اول پس از اعلام وصول در کمیتۀ حمایت از تولید فیلم، در هیأت کارشناسی 5 نفره بررسی خواهد شد. در صورت برگزیده‌شدن آثار منتخب در جلسات پیچینگ، قراردادی با فیلم‌ساز منعقد خواهد شد.

نوشته های مشابه

2- اولویت حمایت در این فراخوان شامل فیلم‌سازان ساکن شهر اصفهان و دفاتر تولید اصفهان است.

3- ارسال “ایده” و “طرح” برای فیلم‌های داستانی، پویانمایی و تجربی به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد. در مورد فیلم‌های مستند  نیز اثر مکتوبِ ارسالی حداقل باید بر اساس دستورالعمل‌های حرفه‌ای در سینمای مستند اعم از خلاصه و موضوع طرح، منابع و پژوهش اولیه، ارائه هدف، ساختار، دیدگاه و … صورت پذیرد.

4- فیلم‌ساز همراه با ارائۀ فیلمنامه و یا طرح، باید رزومه و آثار ساخته‌شدۀ قبلی خود را نیز به شورای کارشناسی ارائه کند.

5-در صورتی که فیلم‌نامه‌ای به‌عنوان برگزیده انتخاب شود ولی فیلم‌نامه‌نویس قصدِ ساختن فیلم‌نامۀ خود را نداشته باشد، ضمن رعایت حقوق معنوی و مادی فیلم‌نامه‌نویس، با نظر شورای کارشناسی کارگردان انتخاب خواهد شد.

6-لازم به ذکر است تصمیم‌گیری نهایی در رابطه با موارد پیش‌بینی نشده بر عهدۀ شورای کارشناسی خواهد بود. این شورا در پذیرش و یا عدم پذیرش آثار دریافتی بنابر ضوابط و مقررات مطروحه اختیار کامل دارد.

7- متقاضیانی که پیشنهاد ساخت فیلم بلند ویدئویی دارند، حتماً باید از قوانین امور سینمایی ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما پیروی نماید.

8-حداکثر زمان برای فیلم‌های کوتاه 20 دقیقه، مستند کوتاه 30 دقیقه و پویانمایی 3 دقیقه است.

9-هر هنرمند مجاز به ارسال فقط یک اثر است.

شرایط فراخوان:

آخرین مهلت ارسال: 15 آبان سال 99

انتخاب فیلم‌نامه‌های منتخب: یکماه پس از پایان مهلت فراخوان

برگزاری جلسۀ پیچینگ متعاقباً اعلام خواهد شد.

جهت دانلود فرم فراخوان (شامل مشخصات نویسنده، سوابق اجرایی و …) به سایت www.esfahanfarhang.ir  یا کانال تلگرامی دفتر تخصصی سینما به نشانی  @cinema_esfahan مراجعه نمایید.

علاقمندان در مرحلۀ اول فقط باید فیلم‌نامه‌های خود را با فونت 14 B Nazanin همراه با فرم تکمیل‌شدۀ مشخصات به ایمیل cinema.esf@gmail.com در قالب word  و pdf   ارسال نمایند.

پس از انتخاب فیلم‌نامه توسط شورای کارشناسی، جهت بررسیِ رزومۀ فیلم‌ساز (آثار تولیدی) اطلاع‌رسانی متعاقباً اعلام خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 32243895 (دفتر تخصصی سینما) از ساعت 9 الی 14 (به غیر از روزهای تعطیل) تماس حاصل نمایید.

دانلود فرم فراخوان حمایت تولید فیلم اصفهان

جهت افزایش موفقیت در جشنواره ها و مسابقات هنری می توانید از خدمات متنوع ما استفاده کنید.

برای مشاوره فیلمنامه اینجا کلیک کنید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×