رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

فراخوان اقامت هنری طراحان در آلمان

فراخوان اقامت هنری طراحان در آلمان EMMA 2024 منتشر شد.

آخرین مهلت برای ارسال درخواست‌ها 15 نوامبر 2023، است. (۲۴ آبان ۱۴۰۲)

برنامه “طراحان در اقامت” Designers in Residence یک بورسیه بین المللی طراحی در شهر Pforzheim با همکاری دانشگاه Pforzheim و مرکز طراحی Baden Württemberg است که به هنرمندان طراح جوان در زمینه های جواهرات، مد، لوازم جانبی، صنعتی و گرافیک و سایر زمینه های دیزاین اعطا می شود.

سه طراح انتخاب شده  از 1 آوریل تا 30 ژوئن 2024 در مرکز خلاقیت EMMA، پلت فرم مرکزی افراد خلاق در Pforzheim، روی پروژه های خود کار خواهند کرد.

هر ساله از آوریل تا ژوئن، شهر Pforzheim با دانشگاه Pforzheim و مرکز طراحی Baden-Württemberg، طراحان جوان بین‌المللی را به عنوان بخشی از برنامه فلوشیپ “طراحان در اقامت”  به Pforzheim دعوت می کند.

“طراحان در اقامت”   خطاب به طراحان جوانی که در زمینه های جواهرات، مد، لوازم جانبی، طراحی صنعتی و ارتباطی و همچنین سایر رشته های طراحی فعالیت می کنند، می باشد. پیشنهادهای پروژه بین رشته ای پذیرفته می شود. سه دارنده بورس تحصیلی برای یک مرحله کاری سه ماهه به «اما»-  مرکز خلاق Pforzheim دعوت خواهند شد.

محل های کار با تجهیزات کامل در کارگاه ها برای استفاده دارندگان بورس تحصیلی و همچنین محل اقامت برای دوره بورس تحصیلی در دسترس خواهد بود. در صورت نیاز می توان از کارگاه های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی Pforzheim نیز استفاده کرد. علاوه بر این، هر یک از دارندگان بورسیه ماهیانه یک حمایت ماهیانه و بازپرداخت هزینه های سفر برای ورود و خروج دریافت می کنند. سپس نتایج حاصل از کمک هزینه کاری در نمایشگاهی در «اما»-  مرکز خلاقانه Pforzheim و همچنین با همکاری مرکز طراحی بادن – وورتمبرگ در اشتوتگارت ارائه خواهد شد.

شرایط و موارد ارسالی

مدارک مورد نیاز باید به صورت فایل PDF آپلود شوند. لطفا توجه داشته باشید که فایل ها نباید 50 مگابایت اجرا شوند.

اگر بالای ۳۵ سال دارید، اگر از آخرین مدرک تحصیلی خود حداکثر 2 سال پیش فارغ التحصیل شده اید، واجد شرایط درخواست هستید.

ایده پروژه: چه نوع پروژه ای را می خواهید در فاز کاری 3 ماهه محقق کنید؟ (1200 کاراکتر)

هدف پروژه شما چیست و ایده شما چیست؟ (800 کاراکتر)

دوست دارید با کدام مواد/مدیا/تکنیک کار کنید؟ (600 کاراکتر)

نمونه هایی از کارهای طراحی اخیر به صورت pdf حداکثر ۲۰ صفحه

لطفا رزومه خود را شامل جزئیات کمک هزینه های قبلی، جوایز، جوایز، در صورت لزوم، اسناد اضافی مانند مراجع، گواهینامه ها و غیره را به عنوان فایل PDF ارسال کنید.

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

 

فراخوان اقامت هنری طراحان در آلمان EMMA 2024

مزایای بورسیه

این بورسیه شامل استفاده از کارگاه های کاملاً مجهز در مرکز خلاق «اما» و اقامت رایگان برای دوره از ۱ آوریل تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ است. علاوه بر این، هر دارنده بورسیه ماهیانه ۱۰۰۰ یورو همراه با هزینه های سفر دریافت می کند. کمک هزینه ویژه ای برای هزینه های مواد در دسترس خواهد بود. نتایج این بورسیه در نمایشگاهی در مرکز خلاقیت «اما» ارائه خواهد شد.

برای ترجمه و ارسال درخواست به فراخوان اقامت هنری طراحان در آلمان EMMA 2024 اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×