فراخوان جشنواره عکاسی

فراخوان پروژه عکاسی Lumicroma پرتغال

فراخوان پروژه عکاسی Lumicroma به نام IN COLORS PROJECT پرتغال منتشر شد.

IN COLORS PROJECT یک مسیر باز است. تعریف آن از دریچه دید کسانی که عکاسی دیجیتال را به عنوان هنر و انعکاس کاوش می کنند ظاهر می شود. تا 20 ژانویه 2022، از عکاسان شناخته شده و نوظهور، حرفه ای و آماتور، از هر ملیتی دعوت می شود تا آثار خود را برای نمایشگاهی پذیرای همه زیبایی شناسی پیشنهاد دهند. برنامه رایگان است.

شخصیت چندفرهنگی و فراگیر IN COLORS PROJECT در این نسخه اول با انتخاب موضوع واکنش نشان داده شده است! این چالشی است که باعث تحریک و بی قراری می شود، بدون اینکه بینش های شرطی کننده باشد. ما موجوداتی واکنشی هستیم. و ما موجودات یک زمان و مکان هستیم. از اینجا به بعد، چالش را برای تفسیرهای بی شمار راه اندازی می کنیم.

با این دعوت، Lumicroma اراده برای ایجاد فرصت برای عکاسان را نشان می دهد. نویسندگان منتخب بستری برای ارتباط و تبلیغ آثار خود خواهند داشت. علاوه بر این حمایت مستمر، جایزه نقدی 3000 یورویی که توسط بیمه ویژه و Boavista Mediação de Seguros ارائه می شود، اعطا خواهد شد.

نوشته های مشابه

ارسال اثر به پروژه IN COLORS برای افراد بالای 18 سال، از هر ملیتی، که از طریق عکاسی بدون توجه به تحصیلات یا برنامه درسی خود ارتباط برقرار می کنند، باز است.

بدین ترتیب، از هنرمندان و عکاسان حرفه ای و آماتور، استعدادهای شناخته شده، نوظهور یا کاملاً ناشناخته برای شرکت دعوت می شود.

تقویم مسابقه

فراخوان پیشنهادات، از 9 دسامبر 2021 تا 20 ژانویه 2022 باز است. این مدت زمانی است که برای ارسال آثار، از طریق فرم آنلاین در نظر گرفته شده است. فرآیند درخواست، منحصراً از طریق وب سایت انجام می شود.
پیش انتخاب، ارزیابی و انتخاب آثار تا پایان فوریه 2022. عکس‌هایی که مطابق با آیین‌نامه باشد توسط هیئت داوران مستقل ارزیابی خواهند شد.
افتتاحیه نمایشگاه: مارس 2022، در راه اندازی پلت فرم دیجیتال جدید Lumicroma.

شرایط

هر متقاضی می تواند حداکثر ده عکس ارسال کند، اما یک عکس برای معتبر بودن درخواست کافی است. به عبارت دیگر تعداد عکس ها ملاک ارزیابی نیست.

لطفاً از قرار دادن واترمارک روی تصاویر خود خودداری کنید.

شرکت در این مسابقه رایگان است.

برای ارسال اثر به فراخوان پروژه عکاسی Lumicroma پرتغال اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×