فراخوان جشنواره عکاسی

مسابقه بین المللی عکاسی شین کنگ میتسوکوشی تایوان

فراخوان رایگان مسابقه بین المللی عکاسی شین کنگ میتسوکوشی تایوان SHIN KONG MITSUKOSHI INTERNATIONAL PHOTOGRAPHY CONTEST منتشر شد.

نمایشگاه بین المللی عکاسی شین کنگ میتسوکوشی از سال 2007 با هدف ایجاد صحنه ای برای نشان دادن استعداد عکاسان برگزار می شود. برخلاف اکثر مسابقات، این رویداد به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا تم های عکاسی خود را تصمیم بگیرند و یک داستان بصری با پنج تصویر بیان کنند.

این رویکرد فراتر از آزمون تکنیک عکاسی، انتخاب موضوع، وضوح مفهومی و توانایی ارتباطی هنرمندان را نیز به چالش می‌کشد. علاوه بر برندگان جوایز سخاوتمندانه، آثار برنده جایزه در یک نمایشگاه توری که در فروشگاه‌های شین کنگ میتسوکشی در شمال، مرکز و جنوب تایوان به نمایش گذاشته می‌شود، به مردم این امکان را می‌دهد تا از داستان‌های بصری عکاسان قدردانی کنند.

مسابقه بین المللی عکاسی شین کنگ میتسوکوشی تایوان

قوانین

هزینه ها:
رایگان

نوشته های مشابه

جوایز:
مقام اول (1 برنده): NTD 120,000
دوم (1 برنده): 60000 NTD
مقام سوم (1 برنده): 30000 NTD
جایزه ویژه هیئت داوران (2 برنده): RICOC GR III
جایزه کار برجسته (5 برنده): ساعت GARMIN Instinct GPS
کار منتخب (10 برنده): SUNPOWER N2 Magnetic
جایزه ویژه سال (3 برنده): DJI OSMO POCKET

از همه دوستداران عکاسی برای شرکت در این مسابقه ، بدون محدودیت سنی در سراسر جهان دعوت می شود.

موضوع:
تم باز، انتزاعی، شهری، معماری، مناظر شهری، هوایی، سیاه و سفید، هنر دیجیتال، فرهنگ. مد. هنرهای زیبا .خیابان .سفر، منظره حیات وحش، زیر آب، طبیعت، مردم

عکس‌ها باید حداقل 8 مگاپیکسل، فایل‌های JPG یا TIFF با اندازه حداقل  3000×3600  پیکسل باشند تا کیفیت تصویر خوب را تضمین کنند.

یک موضوع باید دارای پنج عکس (یک مجموعه) باشد. اگر بیش از پنج عکس دارید، باید یکی را حذف کنید وگرنه ارسالی شما پذیرفته نخواهد شد.

ارسال عکس های مربعی مجاز است. عکس را چاپ کنید تا ابعاد کوتاه کاغذ شما پر شود. به عنوان مثال اگر روی کاغذ 8×12 اینچی چاپ می کنید، سمت 8 اینچی ابعاد کوتاه است. شرکت‌کنندگان می توانند تصمیم بگیرند که حاشیه سفیدی در اطراف عکس‌های خود باقی بگذارند یا نه. تاثیری در امتیاز آنها نخواهد داشت

لطفا جهت تسهیل در فرآیند ارزیابی و تایید اثر و هنرمند، کارت عنوان را به هر عکس مربوطه پیوست کنید.

آثار مسابقه ممکن است در هیچ رقابت دیگری برنده نشده باشند. اگر نوشته شما در فیس بوک، یک وبلاگ یا وب سایت شخصی به اشتراک گذاشته شده است، یا اگر قبلاً در مسابقه ای ارسال شده بود اما جایزه ای را دریافت نکرده بود، این اثر مشمول این محدودیت نیست و ممکن است وارد شود. اما در صورتی که اثر قبلاً در مجله ای منتشر شده باشد، به عنوان نمایشگاه عمومی تلقی می شود و اثر واجد شرایط شرکت در مسابقه نمی باشد.

مسابقه بین المللی عکاسی SKM به عنوان یک پلت فرم اختصاصی هنرهای تجسمی عکاسی برای “عکاسان” حرفه ای و نقطه شروعی که از آنجا می توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید، تأسیس شد.

این رویداد مسابقه‌ای برای پنج عکس عکاسی است که داستانی را روایت می‌کنند، با موضوعاتی که توسط خود عکاسان ایجاد شده‌اند. این به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا دیدگاهی برای ساختارشکنی دوباره هنرهای بصری اتخاذ کنند و به نحوه توصیف کار و فرآیند خود فکر کنند، تصویر بصری منحصر به فرد را به عناصری در کادر تقسیم کنند که یک مفهوم خلاقانه شخصی و کامل و سبک هنر بصری را منتقل می کند.

شرکت کنندگان با به چالش کشیدن خود، اجازه می دهند شرکت آنها نقطه شروعی برای تحقق رویاهای آنها باشد.

برای اماده سازی و ارسال به مسابقه بین المللی عکاسی شین کنگ میتسوکوشی تایوان اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×