رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

اقامت سوئیس فیلمسازان، نویسندگان و تدوین گران

اقامت موقت هنری در سوئیس برای فیلمسازان، نویسندگان و تدوین گران منتشر شد.

شما می توانید با خدمات ما شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

خانه فیلم بازل اکنون اقامت های سه ماهه را برای هنرمندانی که در زمینه سینما و تلویزیون کار می کنند ارائه می دهد.

همراه با حامیان، شرکا و با تشکر از یک اهدا کننده سخاوتمند، انجمن ما توانست مکانی الهام بخش برای فیلمسازان و فرصتی برای شهر بازل ایجاد کند تا با استفاده از هنرمندان تجسمی و رسانه فیلم، محصولات غنی خود را در جهان گسترش دهد.

تمرکز این اقامتگاه بر روی فیلمسازان تازه کار است. حداکثر سن برای شرکت کنندگان 35 سال است.

مدت زمان: 3 ماه.

استعدادهای ملی و بین المللی در بازل پذیرفته می شوند. به متقاضیان منتخب این فرصت داده می شود که در یک مرحله مهم از زندگی خود در سکوت فکر کنند یا خلق کنند. فیلمسازان می توانند در بازل کار کنند یا به سادگی از پیشنهادات پایتخت فرهنگی سوئیس الهام بگیرند.

قوانین

بازل جواهرات فرهنگی متعددی مانند نمایشگاه هنر بازل، کارناوال، انواع موزه ها، رویدادهای موسیقی و همچنین بازار معروف کریسمس را ارائه می دهد. در عین حال، صحنه فیلم محلی می تواند با ساکنان و شبکه ارتباط برقرار کند. کمک هزینه ای برای پوشش هزینه های سفر و هزینه های زندگی مکمل این پیشنهاد است.

اقامتگاه یک برنامه آموزشی سازمان یافته ارائه نمی دهد. در صورت تماس، تیم و شرکای ما شما را با شبکه فیلمسازان محلی مرتبط خواهند کرد. هیچ اجباری برای تولید اثر وجود ندارد.

ساکنان می توانند از برنامه باز برای شکل دادن به اقامت خود در بازل استفاده کنند و البته در حین اقامت در اقامتگاه به طور فعال پروژه ای را دنبال کنند. چه نوشتن یک فیلمنامه، چه آماده شدن برای یک فیلم، طراحی استوری بورد یا تدوین یک فیلم.

ساکنین دائمی که در زمینه فیلمسازی کار نمی کنند نیز در این خانه زندگی می کنند. هر از گاهی رویدادها و نمایش فیلم ها در خانه باشگاه ما برگزار می شود که برای حضور ساکنان آزاد است.

علاوه بر این زیرساخت ها در خانه فیلم در اختیار ساکنین است. دارای یک باشگاه و اتاق جلسه، فضای اداری، فضای کمی سینما (با تجهیزات VR) و مجموعه ویرایش/درجه بندی با پشتیبانی از هیولت پاکارد.

شما باید رزومه خود، یک بیانیه انگیزشی و/یا هر گونه مطالب کمکی دیگر مانند پیوندهایی به آثارتان را ارسال کنید که به ما کمک می کند شما را بهتر بشناسیم.

برای آماده سازی موارد خواسته شده و ثبت نام در اقامت سوئیس فیلمسازان، نویسندگان و تدوین گران اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×