رپورتاژ

بهترین کتاب های توسعه فردی

کتاب همیشه به عنوان بهترین دوست های انسان معرفی می شود و می توان از آن چیز های زیادی آموخت. گروهی از کتاب ها که تحت عنوان توسعه فردی شناخته می شوند، کتاب هایی هستند که هدف رشد شخصیت آدمی را دنبال می کنند و خواندن آن ها برای هر انسانی مفید است. از این مطلب به سادگی گذر نکنید چراکه ممکن است کتاب های معرفی شده در ادامه آن، پاسخی به مشکلات زندگی شما باشد! با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کتاب های توسعه فردی بپردازیم.

بهترین کتاب های توسعه فردی

توجه: اسپانسر این مطلب مجموعه لحظه آخر می باشد، فعالیت معتبر ترین آژانس های مسافرتی در لحظه آخر موجب شده تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید. به عنوان مثال شما میتوانید با مراجعه به صفحه قیمت تور تایلند و مقایسه قیمت ها، از برتری لحظه آخر نسبت به رقیب ها با خبر شوید.

آرامش

آرامش کلمه عجیبی است. بسیاری در جست وجوی آن هستند و آن را نمی یابند. به راستی چرا نمی توانیم در آرامش زندگی کنیم؟ چه چیز هایی آرامش ما را بهم می زنند؟

نویسنده این کتاب به شما کمک می کند تا خود را بهتر و بیشتر بشناسید و علل بهم خوردن آرامش تان را پیدا کنید.

کتاب آرامش

هنر عشق ورزیدن

عشق ورزیدن یک هنر است و برای هر کس به صورتی نمایان می شود؛ پس نباید انتظار داشت که با خواندن یک کتاب دستور العمل آن را یاد گرفت. این کتاب شما را با اسرار عشق و عاشقی آشنا می کند و توصیف جدیدی از این احساس اسرار آمیز در اختیار شما قرار می دهد.

در بخشی از کتاب هنر عشق ورزیدن آمده است:

« آیا عشق‌ورزیدن هنر محسوب مى‌شود؟ اگر قبول کنیم که چنین است، در نتیجه حصول به آن احتیاج به دانش و کوشش دارد و یا اینکه عشق احساس مطبوعى است که تجربه آن فقط به اقبال آدمى بستگى دارد و تنها آن کس که خوش‌اقبال است عاشق مى‌شود؟ اساس این کتاب کوچک بر قضیه نخست استوار است، حال آنکه بى‌تردید امروزه بیشتر مردم به قضیه دوم اعتقاد دارند.»

داستان موفقیت نخبگان

چه چیزی باعث موفقیت افراد موفق شده است؟ آن ها در مسیر خود با چه موانعی رو به رو بوده اند؟ شکست های آن ها چه تاثیری بر زندگی کنونی آن ها داشته است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات می گردید، کتاب داستان موفقیت نخبگان، پاسخ شما است.

با خواندن این کتاب در می یابید که موفقیت زمانی بدست می آید که ساعاتی از روز را برای آبدیده کردن مهارت های خود اختصاص دهید. درس گرفتن از زندگی افراد موفق، هدفی است که در این کتاب دنبال می شود.

آیین دوست یابی و تاثیر گذاری بر افراد
کنترل روابط و گذاشتن تاثیر مناسب بر افراد یکی از ذهن مشغولی های همه ما است. تصور کنید یک مصاحبه کاری دارید و می خواهید بهترین تاثیر ممکن را روی کارفرمای خود بگذارید؛ در این چنین مواقعی است که استرس ما را فرا گرفته و نمی دانیم چگونه رفتار کنیم.

کتاب آیین دوست یابی و تاثیر گذاری بر افراد به برسی زندگی افراد موفق زیادی پرداخته و طبق تجربه به شما آموزش می دهد که در این مواقع چگونه رفتار کنید.

راه دشوار آزادی

نلسون ماندلا نامی است که همیشه با کلماتی همچون صلح، امید و بخشش همراه است. این قهرمان تاریخ ساز، سال های زیادی از عمر خود را در زندان های مختلف سپری کرد اما هرگز تسلیم نشد.

اگر به دنبال شخصی می گردید که طعم سختی های مختلف را چشیده و سر بلند بیرون آمده، می توانید پای سخنان این رهبر مردمی بنشینید و از او بیاموزید.

در بخشی از این کتاب آمده:

« در تلخ‌ترین لحظات زندان، که به آخرین نقطه‌ تحمل رسیده بودم، درخشش کوتاهی از حس انسانی را در نگاه یکی از زندانبان‌ها مشاهده کردم، شاید در حد یک ثانیه. همان برای ادامه‌دادنم کافی بود.»

استیو جابز

افراد موفق قهرمانانی از کتاب های اسطوره ای نیستند؛ آن ها هم انسان هستند، شکست می خورند و گاهی از ادامه دادن خسته می شوند. استیو جابز یکی از چهره های مشهور عصر اخیر است و نقش زیادی در ساختن زندگی امروزه ما دارد. کتاب استیو جابز در طی 40 مصاحبه طولانی با شخص استیو جابز و نزدیکانش نوشته شده و تماما بر اساس واقعیات است. با خواندن این کتاب بیشتر با زندگی موسس شرکت اپل آشنا می شوید.

تاملات مارکوس اورلیوس

مارکوس اورلیوس یک پادشاه فیلسوف بود! به عنوان مردی جنگجو، تفکرات جالبی در این امپراطور روم وجود داشت. این کتاب نتیجه تفکرات او پس از یک جنگ چند ساله بود که بعد ها توسط فرد دیگری جمع آوری و به صورت کتاب حاضر در آمد.

بهترین کتاب های توسعه فردی

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×