رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

فراخوان پیچینگ جهانی فیلم مستند 2024

فراخوان پیچینگ جهانی فیلم مستند 2024 از سوی Sunny side of doc’s منتشر شد.

چهارمین دوره جهانی Pitch for Global Change فرصتی منحصر به فرد برای 12 پروژه منتخب برای رسیدن به +100 تصمیم گیرنده کلیدی صنعت فیلمسازی از طریق ارائه آنلاین و جلسات ملاقات یک به یک است. برنده 3000 یورو و دو کارت ورود به جشنواره سانی ساید دریافت خواهد کرد.

پس از تمرکز بر صداهای زنان در سال 2022 و تغییرات آب و هوایی در سال گذشته، برنامه جهانی پیچ سانی ساید قصد دارد به بسیج جامعه مستند پیرامون موضوعات اصلی زمان ما ادامه دهد تا بتواند به انتقالی برای تغییر کمک کند. بنابراین برنامه جهانی Pitch 2024 در مورد تعهد و همگرایی  و همچنین تجزیه و تحلیل است.commitment and mobilization

این اولین بخش از تمرکز ما در سال 2024 است که به نقشه برداری از آینده اکوسیستم ما و خود ژانر مستند در سی و پنجمین دوره ما در لاروشل می پردازد.

ما به دنبال داستان‌هایی هستیم که مهم، قدرتمند، بدیع، متعهد و جذاب، الهام‌بخش، متحرک، تحلیلی، تحقیقی، راه‌حل‌مدار و با مسائل و چالش‌های مرتبط با 17 هدف توسعه پایدار باشند تا بتوانیم دنیای فردا را ترسیم کنیم.

ما پذیرای هر گونه داستان سرایی، روایت های بدیع و حتی، چرا که نه، طنز و بازیگوش هستیم!

پروژه ها باید در حال توسعه پیشرفته باشند. ما پروژه هایی را که فیلمبرادری اصلی آنها تکمیل شده باشد یا در مرحله پس از تولید هستند را نمی‌پذیریم.

● پروژه ها باید تعهد مالی حداقل از یک شریک شخص ثالث (پخش کننده، پلت فرم، عامل فروش، صندوق حمایت، بنیاد، تامین مالی جمعی و غیره) داشته باشند. مدرکی مبنی بر مشارکت تایید شده همه شرکا (LOC) مورد نیاز است.

مهلت تا ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳ است.

موارد ارسالی شامل مشخصات کلی سازندگان، پروپوزال کامل، تصاویر و .. است.

 

برای ارسال درخواست‌ها به فراخوان پیچینگ جهانی فیلم مستند 2024 اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×