رزیدنسی، فاند و فرصت شغلیفراخوان هنرهای تجسمی

فراخوان اقامت هنری و جایزه NordArt آلمان

فراخوان اقامت و جایزه هنری NordArt 2022 بودلسدورف آلمان برای رشته های مختلف هنری شامل عکاسی، مجسمه سازی، نقاشی و اینستالیشن منتشر شد.

Kunstwerk Carlshütte یک طرح فرهنگی غیرانتفاعی است و از سال 1999 سازمان بین المللی NordArt را سازماندهی کرده است.

NordArt یکی از بزرگترین نمایشگاه های هنر معاصر در اروپا است که هر ساله به طور جدید تصور می شود.

بین ماه های ژوئن و اکتبر ، نقاشی ها و مجسمه ها ، عکس ها و نصب های بیش از 200 هنرمند منتخب (دارای شهرت بین المللی و تازه واردان) از سراسر جهان به عنوان یک اثر هنری برجسته گرد هم می آیند. هر اثر به خودی خود و در عین حال در گفتگو با دیگران است. در هم افزایی با پس زمینه تحمیل کننده ، فضایی منحصر به فرد ایجاد می شود و شما را به سفر کشف دعوت می کند.

این نمایشگاه بر اساس دیدگاه های مختلف فرهنگ های فردی توسعه می یابد ، اما همچنین روشن می کند که شرق و غرب ، جنوب و شمال افکار مشترک بسیاری دارند.

به منظور درک عمیق تر ، NordArt هر سال یک غرفه جداگانه را به یک کشور مختلف اختصاص می دهد و همچنین پروژه های خاصی را ارائه می دهد ، که با سفارتخانه ها ، موسسات فرهنگی و متولیان کشورهای مختلف همکاری می کند.

محوطه نمایشگاه شامل سالن های ریخته گری تاریخی Carlshütte با 22000 متر مربع مساحت ، ساختمان جذاب ACO Wagenremise و 80،000 متر مربع پارک مجسمه است. تور مجازی در وب سایت ما تصویری از محوطه نمایشگاه به شما می دهد.

در کانال YouTube NordArt می توانید فیلم هایی درباره NordArt و هنرمندان آن پیدا کنید.

زمان بندی فراخوان اقامت هنری و جایزه آلمان :


هنرمندان از سراسر جهان می توانند برای شرکت در نمایشگاه درخواست دهند.
انتخاب آثار هنری تا اواسط فوریه 2022 توسط هیئت داوران انجام می شود.

فهرستی از هنرمندان منتخب و پروژه های ویژه تا ابتدای مارس 2022 در وب سایت ما منتشر می شود.

به همه هنرمندان دعوت شده اطلاع داده می شود و از آنها خواسته می شود مشارکت خود را تأیید کرده و مدارک فهرست را ارسال کنند. تحویل آثار هنری منتخب تا پایان آوریل برنامه ریزی شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که به دلایل سازمانی امکان ارسال اعلان جداگانه به متقاضیان غیر منتخب وجود ندارد.

ثبت نام آنلاین:

  1. رزومه هنرمند را بارگذاری کنید (فایل ورد یا PDF ، حداکثر 1 مگابایت).
  2. مطالب اضافی (اختیاری): متون ، مقالات ، نظرات (فایل ورد یا PDF ، حداکثر 1 مگابایت).
  3. انتخاب زمینه (نقاشی ، مجسمه سازی ، نصب ، عکس ، و غیره). امکان انتخاب چندگانه اگر دوست دارید آثار هنری خود را در سایت متوجه شوید ، لطفاً “Artist in Residence” را انتخاب کرده و توضیحات پروژه خود را بارگذاری کنید (فایل ورد یا PDF ، حداکثر 1 مگابایت). اطلاعات مربوط به “هنرمند در محل اقامت” را می توانید در زیر پیدا کنید.
  4. بارگذاری تصاویر آثار هنری ، که می تواند در NordArt نشان داده شود: حداکثر 10 فایل (حداکثر 1 مگابایت در هر / JPG ، GIF ، PNG یا PDF) ، فیلدهای متنی را با اطلاعات پر کنید. فیلد “پیوند وب”: پیوند برای کار ویدیویی یا فایل تصویری. پس از “ارسال” ، تأیید دریافت به طور خودکار به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

ثبت داده ها از طریق این فرم به درخواست صریح هنرمند انجام می شود و هدف انحصاری برقراری ارتباط بین هنرمند و NordArt است. مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا (GDPR) در مورد همه پردازش های بیشتر داده ها اعمال می شود.

اسناد درخواست از طریق پست یا ایمیل:

  1. فرم درخواست (PDF) – لطفاً بارگیری و پر کنید
  2. رزومه هنرمند (رزومه)
  3. تصاویر حداکثر. 10 اثر هنری که می توانند در NordArt نمایش داده شوند. لطفاً همه تصاویر را با عنوان ، سال مبدا ، تکنیک و اندازه – در نام فایل یا سند اضافی برچسب گذاری کنید.
    اختیاری: اطلاعات اضافی و کاتالوگ های اختصاصی. آثار NordArt را می توان در کاتالوگ مشخص کرد. لطفاً هیچ اثر هنری اصلی ارسال نکنید.
    بازگشت اسناد درخواست امکان پذیر نیست

انتخاب هنرمندان:


هنرمندان تا اواسط فوریه 2022 توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد. هیئت داوران متشکل از موزه داران ، هنرمندان ، یک مورخ هنر و هیئت نظارت است.
فهرستی از هنرمندان دعوت شده در اوایل مارس 2022 در وب سایت ما منتشر می شود. به همه هنرمندان دعوت شده از طریق ایمیل یا پست اطلاع داده می شود و از آنها خواسته می شود مشارکت خود را تأیید کرده و مدارک فهرست را ارسال کنند.

شرکت در این رقابت رایگان است.

جوایز

• ارزش جایزه NordArt برای نفر اول  10،000 یورو است. هر سال یک هنرمند جایزه می گیرد.

• جایزه انتخاب عمومی بازدیدکنندگان NordArt می توانند به هنرمند مورد علاقه خود رای دهند. سه هنرمند برنده به مراسم اهدای جوایز دعوت خواهند شد. ارزش هر جایزه 1000 یورو است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ ( ۹ آبان ۱۴۰۰)

فراخوان اقامت هنری و جایزه آلمان

هنرمند در محل اقامت:


در بازه زمانی از اواسط آوریل تا پایان ماه مه ، حدود 10 هنرمند بین المللی دعوت خواهند شد تا آثار NordArt فعلی خود را در محل کار خود (در حال ساخت) یا خلق آثار بزرگ خود (مجسمه سازی ، نصب ، نقاشی) ایجاد کنند.
مدت اقامت در محل بستگی به پروژه مربوطه دارد و می تواند از چند روز تا 4 هفته طول بکشد. مواد (به ترتیب) ، محل کار و محل اقامت در سایت NordArt به شرکت کنندگان ارائه می شود.

آثار هنری به دست آمده متعلق به هنرمند است و در NordArt (با تنظیم بیش از یک سال) به نمایش گذاشته می شود.
برای این برنامه ، ما نیاز به شرح پروژه با جزئیات مواد و ابعاد ، زمان تقریبی مورد نیاز و عکس با نمونه هایی از آثار هنری یا طرح ها داریم.

برای ارسال اثر به فراخوان اقامت هنری و جایزه NordArt 2022 آلمان اینجا کلیک کنید.

شما می توانید ترجمه، طراحی رزومه و پورتفولیو و ثبت نام خود را به ما بسپارید/.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×