رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

فراخوان اقامت هنری بلند مدت Fabrique

اقامت هنری در فرانسه

فراخوان اقامت هنری بلند مدت Fabrique 2024 فرانسه منتشر شد‌.

مهلت ارسال درخواست تا نیمه شب 15 آوریل 2024 (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) است.

اقامتگاه Fondation Fiminco با کارگاه های تولیدی برای ساخت و ساز، سرامیک، چاپ سه بعدی، حکاکی، صفحه ابریشم، عکاسی، ویدئو و گرافیک، مرکز واقعی خلقت معاصر است.

بنیاد Fondation Fiminco فراخوانی برای  هنرمندان بین المللی در تمامی رشته‌های هنرهای تجسمی، برای اقامت خلاق و تولیدی 11 ماهه در رومن ویل (سن-سن-دنیس)، از سپتامبر 2024 تا ژوئیه 2025 منتشر کرده است.

چه کسی می‌تواند شرکت کند؟

Fondation Fiminco فراخوانی  را برای هنرمندان تجسمی از همه رشته ها برای اقامت 11 ماهه تحقیق، ایجاد و تولید در رومنویل (Seine-Saint-Denis) در پاریس منتشر کرده است.

برنامه اقامت برای هنرمندانی که در فرانسه و خارج از کشور زندگی می‌کنند، بدون محدودیت سنی، که می‌توانند هنرمندی حرفه‌ای و یا تازه‌کار باشند. بنیاد فیمینکو درخواست‌های دونفره و گروهی را می‌پذیرد، با این حال، شرایط اقامت و کار مانند هنرمندان فردی است.

 

در طول سال، Fondation Fiminco مجموعه ای از رویدادهای رایگان (نمایشگاه ها، اجراها، سخنرانی ها، دوره های تاریخ هنر…) را برای مخاطبان گسترده سازماندهی می کند. و به عنوان مکانی برای ایجاد آگاهی از هنر معاصر، که شرکت در آنان برای عموم رایگان است، باعث می‌شود همه ساکنان تشویق  شوند تا با بازدیدکنندگان تبادل نظر کنند.

این مکان که بیش از همه برای هنرمندان طراحی شده است، فضاها، ابزارها و پشتیبانی حرفه ای را برای آنها فراهم می کند تا محیط کاری ایجاد کنند که تبادل بین هنرهای مختلف و گسترش فعالیت آنها را تشویق کند.

حمایت‌های مالی

کمک هزینه تولید تا سقف 5000 یورو (با احتساب مالیات) برای کل مدت اقامت با ارائه مدارک پشتیبان و با نظارت تیم تولید به هنرمندان اختصاص می یابد.

مبلغ ۸۰۰ یورو برای بلیط هواپیما پرداخت می‌شود.

موارد موردنیاز :

1/ رزومه ای که داوطلبان در آن سوابق تحصیلی و حرفه ای خود را ذکر کنند. (حداکثر 2 صفحه)

2/ نامه ای مبنی بر ارائه ایده های پژوهشی که هنرمند می خواهد در طول اقامت 11 ماهه بررسی کند. (حداکثر 1 صفحه)

3/ توصیه نامه خطاب به هیئت داوران، حمایت از نامزدهای پروژه خاص ارائه شده در پرونده درخواستی وی. (حداکثر 3 حرف)

4/ مجموعه ای از آثار اخیر که نماینده رویکرد هنرمند باشد. (حداکثر 10 صفحه)

اسناد اختیاری

5/ پیوندها، نشریات، ویدئوها: هر مدرکی که متقاضیان به اشتراک گذاشتن آن با کمیته انتخاب از طریق لینک‌ها مفید بدانند (شرکت در کنفرانس‌ها یا سمپوزیوم‌ها، مقالات مطبوعاتی، فیلم‌ها، مصاحبه‌ها و غیره)

فراخوان اقامت هنری بلند مدت Fabrique

➢ برای ارسال درخواست جهت شرکت  در این مسابقه با ما تماس بگیرید:

09303420616

➢ شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، پرداخت ارزی و ترجمه از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×