رزیدنسی، فاند و فرصت شغلیفراخوان جشنواره عکاسی

فراخوان مسابقه عکاسی پروژه Aftermath

فراخوان مسابقه عکاسی پروژه Aftermath آمریکا منتشر شد.

ماموریت پروژه The Aftermath حمایت از پروژه های عکاسی است که به آنسو و نیمی دیگر از درگیری های رخ داده در جهان را روایت می کند – داستان آنچه افراد از دست داده اند تا به زندگی مجدد آنان ختم شود، یا به بازسازی زندگی و خانه های ویران شده منجر شود، و یا به احیای جوامع مدنی و آن چیزهایی که به رسیدگی طولانی مدت تری نیاز دارند، دست یابند.

زخم های ایجاد شده در جنگ ها در حالی که برای ایجاد راه های جدید برای صلح تلاش می کردند.

نوشته های مشابه

پروپوزالهای ارسالی باید نشان دهنده درک این مأموریت باشد.

ممکن است پیشنهادات مربوط به پیامدهای متعدد انواع درگیری ها باشد و فقط جنگ های بین المللی مدنظر نیستند.

این درگیری ها می توانند در سطح جامعه رخ داده باشد – برای مثال ، خشونت بین گروه های قومی روستایی یا شورش شهری در یک کشور صنعتی.

ممکن است منطقه ای باشد، مانمد شورش شورشیان ، یا ممکن است یک جنگ تمام عیار باشد.

هیچ محدوده زمانی خاصی وجود ندارد که The Aftermath را تعریف کند ، اگرچه به طور کلی پروژه پس از آن به دنبال حمایت از داستانهایی است که دیگر توسط رسانه های اصلی پوشش داده نمی شوند، یا که توسط رسانه ها نادیده گرفته شده اند.

به طور کلی، درگیری باید به پایان رسیده باشد تا موقعیتی بعنوان “پسا” برای آن در نظر گرفته شود. با این حال، موارد خاصی وجود دارد که درگیری ممکن است به مدت طولانی ادامه داشته باشد، یا در نتیجه یک وضعیت پس از آن باشد، که در محدوده پروژه The Aftermath قرار می گیرد.

پروپوزالها باید شامل توضیحات مربوط به مسائل بعدی مربوط به پروژه پیشنهادی ، و همچنین نمای کلی برنامه های متقاضی برای پوشش داستان در طول سال کمک هزینه باشد – یعنی زمان پیشنهادی سفرها و غیره.

شرایط ارسال:

پروپوزال شما یراس فراخوان مسابقه عکاسی پروژه Aftermath آمریکا منتشر شد. باید شامل بیانیه پروژه حداکثر ۲ صفحه باشد که به وضوح کار موردنظر شما را نشان می دهد. بیانیه شما به اندازه عکس های شما در فرآیند داوری مهم خواهد بود. پیشنهاد شما همچنین باید نشان دهد که آیا تعهد انتشار یا نمایشگاه برای کار اعطایی خود دارید.

موارد ارسالی

پروپوزال شما باید شامل مجموعه ای از حداکثر ۳۰ تصویر باشد که مهارت های شما را به عنوان یک داستان سرای بصری نشان می دهد. ( کپشن یا توضیحات مربوط به هر عکس ، از جمله تاریخ ایجاد ، و غیره). به صورت PDF

نیازی به درج بودجه ندارید، اما پیشنهاد شما باید محدوده کاری را که قصد دارید در طول سال انجام دهید (سفر ، تحقیق و غیره) نشان دهد.

مجموعه ای از بیش از 30 تصویر ، با فرمت jpg. اندازه تصاویر شما باید در طولانی ترین سمت ، 1200 پیکسل ، با وضوح 72 نقطه در اینچ – با اندازه فایل حداکثر 2 مگابایت در هر عکس باشد.

لطفاً یک بیوگرافی کوتاه ، ;کمتر از ۲ پاراگراف باشد.

برنده و فینالیست ها اواسط دسامبر اعلام می شوند.

چه کسی می تواند شرکت کند؟

پروژه Aftermath برای عکاسانی که علاقمند به خلق اثری هستند که به روشن شدن مسائل پس از آن کمک می کند و درک عمومی و بحث بیشتر در مورد این مسائل را تشویق می کند ، باز است.

دانشجویان تمام وقت نمی توانند ثبت نام کنند.

جایزه

پروژه Aftermath به یک عکاس 25000 دلار کمک مالی می دهد و چهار نامزد نهایی را اعلام می کند. برای اولین بار ، به هریک از فینالیست ها مبلغ 5000 دلار کمک هزینه اهدا می شود.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ ( ۹ آذر ۱۴۰۰)

برای ثبت نام و ارسال اثر به فراخوان مسابقه عکاسی پروژه Aftermath اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×