رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

اپلای رزیدنسی هنرمندان دانشکده حقوق کلمبیا آمریکا

فراخوان اپلای برای اقامت هنری( رزیدنسی) هنرمندان دانشکده حقوق کلمبیا آمریکا منتشر شد.

برنامه هنرمند در محل اقامت Artist-in-Residence Program دانشکده حقوق کلمبیا نیویورک آمریکا ، برای برجسته کردن نشاط و تنوع جامعه دانشکده حقوق و گسترش نمایندگی در میان هنرمندان ، رسانه ها و موضوعات موجود در این مجموعه هنری ایجاد شده است.

Artist-in-Residence Program اقامت هنری آمریکا

درباره برنامه


برنامه هنرمند-اقامتگاه دانشکده حقوق کلمبیا ، با درک اهمیت هنر و پرتره برای تزئین سالن های ساختمانهای دانشگاه ، فرصت هایی را برای هنرمندان فراهم می کند تا کارهای خود را به اشتراک بگذارند و با جامعه دانشکده حقوق درگیر شوند.

هنرمند محل اقامت حداقل یک اثر ایجاد می کند که برای مدتی مشخص در دانشکده حقوق نمایش داده می شود (و در صورت مناسب برای اهداف بایگانی مستند می شود و یا به مجموعه دائمی اضافه می شود). کار باید به معنای وسیع ممکن ، از دانشکده حقوق کلمبیا و / یا جوامع همسایه الهام گرفته شود.

هنرمند محل اقامت در دوره اقامت حداقل در دو برنامه (اجرا ، سخنرانی ، میزگرد و غیره) شرکت خواهد کرد و به یک فضای کاری کوچک و همچنین به مجموعه های تاریخی و بایگانی دانشگاه کلمبیا دسترسی خواهد داشت. کتابخانه ها کمک مالی حمایتی و همچنین کمک هزینه متوسط ​​برای خرید مواد هنری ارائه خواهد شد.

جزئیات اقامت


دوره اقامت:

اقامت از اول سپتامبر 2021 آغاز می شود و در 31 مه 2022 پایان می یابد.

کمک هزینه :

به هنرمند محل اقامت 15000 دلار کمک هزینه تعلق می گیرد. علاوه بر این ، دانشکده حقوق برای خرید مواد هنری و ملزومات مربوط به کارهای تولید شده در دوره اقامت حداکثر 5000 دلار کمک هزینه در نظر می گیرد.

فضا و پشتیبانی:

هنرمند محل اقامت به فضای کاری کوچک در محوطه دانشگاه کلمبیا دسترسی خواهد داشت. ممکن است برای هنرمند امکان همکاری با دانش پژوهان و سایر اعضای جامعه دانشکده حقوق با پشتیبانی پژوهشی فراهم شود.

موارد مورد نیاز اپلای رزیدنسی

هنرمندان علاقمند باید در صورت انتخاب ، پیشنهادی مختصر ارائه دهند که در آن دلایل علاقه خود را شرح داده و پروژه ای را که قصد دارند در طول اقامت انجام دهند ، شرح دهند. این پیشنهاد باید از نظر دامنه و مقیاس واقع بینانه باشد ، گرچه از همه نوع پروژه ها استقبال می شود. موارد ارسالی نیازی به سبک هنری خاص یا رسانه ای (از جمله ویدیو ، صدا و رسانه های مختلط) ندارد.

برنامه ها باید شامل اجزای زیر باشند:

  • پیشنهاد
  • رزومه یا CV ، از جمله اطلاعات تماس
  • نمونه کارها دیجیتال (در صورت امکان در یک PDF ارائه شده) که بیش از ده اثر اصلی را نشان نمی دهد که سبک ، کیفیت و پیشرفت متقاضی را در طول زمان نشان می دهد

درخواست ها تا ساعت 5 عصر EDT در 15 ژوئن 2021 پذیرفته می شوند.

ثبت درخواست و اپلای برای اقامت هنری دانشکده حقوق کلمبیا آمریکا رایگان است.

برای ارسال اثر به این رویداد اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×