آموزش هنرهای تجسمی

درس 1: چگونه طراحی کنیم؟ Sketch

چگونه طراحی Sketch کنیم؟ از مجموعه آموزش های رایگان برای شروع نقاشی است که توسط سلام ثبت نام! برای شما ترجمه و تالیف شده.

طراحی به سادگی شامل فرآیند لایه بندی اشکال، خطوط، خط خطی ها و مقادیر روی هم است تا زمانی که به نتیجه دلخواه خود برسید.

در این درس اول، می‌خواهیم روی فرآیند طراحی تمرکز کنیم. اگر بتوانید روی یک تکه کاغذ علامت بزنید، می توانید یاد بگیرید که چگونه طراحی کنید! برای اینکه هنرمند باشید نیازی نیست که بتوانید خطوط مستقیم یا دایره های کامل بکشید.

مقدمه ای بر طراحی

اسکچینگ فرآیند کشیدن تقریبی یک ایده روی کاغذ است. این به شما امکان می‌دهد ایده‌های خود را سریع به نقاشی تبدیل کنید تا بتوانید در طولانی مدت در زمان صرفه‌جویی کنید. این یک راه عالی برای ایجاد طوفان فکری است!

نوشته های مشابه

نکته شگفت‌انگیز در مورد طرح‌ها این است که آنها معمولاً در هم می‌آیند یا محو می‌شوند در حالی که شما همچنان به مفهوم طراحی خود می‌پردازید.

پس از اشتباه کردن در طراحی نترسید!

این مرحله برای اکتشاف در نظر گرفته شده است! وقتی اشتباه می‌کنم، راه‌هایی پیدا می‌کنم که از آن اشتباه به نفع خودم استفاده کنم. اگر نتوانم، به سادگی ادامه می دهم.

چگونه ترسیم کنیم

بهتر است از خطوطی با جریان آزاد که به آرامی کشیده شده اند استفاده کنید. برای انجام این کار، انگشت خود را روی مداد طوری تنظیم کنید که به جای تنش، دستتان آرام باشد. اگر معمولاً بعد از کمتر از یک ساعت کشیدن دستتان خسته می شود، احتمالاً آن را خیلی محکم گرفته اید.

اشکالی ندارد که خطوط شما لرزان باشند، زیرا ممکن است هنوز به کشیدن خطوط و منحنی های خاص عادت نداشته باشید. طراحی با نوشتن بسیار متفاوت است، بنابراین باید حافظه عضلانی خود را با تمرین مداوم کشیدن یکبار بهبود بخشید!

هنگام ساخت یک طرح اولیه، باید کمال گرایی خود را پشت سر بگذارید و روی اشکال کلی تمرکز کنید. به اندازه، شکل، زاویه و غیره فکر کنید. آخرین چیزی که می خواهید به آن فکر کنید جزئیات است!

بیایید با هم چیزی ترسیم کنیم!

از آنجایی که این یک آموزش طراحی برای مبتدیان است، من از دست چپم (دست غیر غالب) استفاده می‌کنم تا به شما نشان دهم که برای طراحی خوب نیازی به کنترل خوب دست خود ندارید.

مرحله 1: یک دایره را آزادانه ترسیم کنید.

دست من بسیار لرزید!

من یک دایره را با استفاده از یک دسته از خطوط آزاد ترسیم کردم. اگر خطوط شما در جهت های عجیب و غریب پیش می رود، نگران نباشید. این احتمال وجود دارد که شما در اولین بار چیزی عالی نکشید. این کاملاً طبیعی است. به یاد داشته باشید، ما قرار است به صورت لایه ای کار کنیم.

مرحله 2: شکل را اصلاح کنید

پس از طرح اولیه خود، مناطقی را که نیاز به بهبود دارند پیدا کنید و روی آن ها خطوطی ترسیم کنید تا به نتیجه دلخواه خود نزدیک شوید.

مرحله 3: به اصلاح ادامه دهید

این مرحله را تکرار کنید تا زمانی که به چیزی که می خواهید نزدیکتر شوید.

چگونه دایره بکشیم

 نکته: می‌توانید دفتر طراحی خود را بچرخانید تا به چشمانتان کمک کنید شکل را متفاوت ببینند. ممکن است برخی از نواحی را که نیاز به تغییر دارند، مشاهده کنید.

مرحله 4: شکل را تعریف کنید

از ظاهر کلی آن راضی هستید؟ از خطوط مطمئن تری برای تعریف شکل دایره خود استفاده کنید. می توانید خطوط خط خورده را پاک کنید یا بگذارید به طور طبیعی ناپدید شوند و به کار روی نقاشی خود ادامه دهید.

این مراحل چهارگانه را در اشکال مختلف ببینید:

چگونه طراحی نقاشی کنیم

مواردی که باید هنگام نقاشی به خاطر بسپارید:

 

کمال گرا نباشید

به جای جزئیات، روی شکل کلی تمرکز کنید

از فشار ملایم روی کاغذ استفاده کنید

چگونه طراحی کنیم؟

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×