فراخوان جشنواره داخلی

جشنواره فیلم کوتاه سلفی ۲۰

در نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی۲۰ محمدرضا عرب، مرضیه ریاحی، مرتضی خان محمد، مریم بحرالعلومی و پویا نبی مسئولیت انتخاب نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» را برعهده خواهند داشت.

محمدرضا عرب مستندساز، تهیه‌کننده و کارگردان سینما است. وی تاکنون ۳ فیلم سینمایی، ۹ مجموعه مستند، ۷ فیلم مستند و کوتاه داستانی را کارگردانی کرده و تجربه ۶۰ حضور بین‌المللی و ۸۰ حضور ملی و کسب بیش از ۳۰ جایزه معتبر داخلی و خارجی را در کارنامه کاری خود دارد.

مرضیه ریاحی فیلمساز و سردبیر «پایگاه خبری فیلم کوتاه»، دارای مدرک کارشناسی سینما، عضو بنیاد توسعه سینمای آسیا و اقیانوسیه «نتپک» و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران است. وی با فیلم کوتاه «کلاس رانندگی» واجد شرایط رقابت در بخش فیلم کوتاه آکادمی اسکار ۲۰۲۰ بود.

هیات داوران جشنواره

نوشته های مشابه

مرتضی خان محمد دارای مدرک کارشناسی سینما و مدیر فیلمبرداری سینما و فیلم‌های بلند داستانی و کوتاه بسیاری بوده است. وی سال گذشته نیز نامزد بهترین فیلمبرداری انجمن فیلم کوتاه ایران(ایسفا) برای فیلمبرداری «پاندای قرمز» شده بود.

مریم بحرالعلومی نویسنده و کارگردان، مجری طرح و پخش‌کننده جهانی فیلم کوتاه و فارغ التحصیل رشته سینما از دانشگاه استانبول است که پیش از این سیمرغ بهترین کارگردانی از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را از آن خود کرده و عضو هیات انتخاب دو دوره از جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو و… بوده است.

پویا نبی فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار، نویسنده و کارگردان سینما و سازنده فیلم‌های کوتاه «ماه عسل»، «سایلنت» و «خوابگردها» است. وی سابقه حضور در بیش از ۳۰ جشنواره ملی و بین‌المللی و کسب جوایز متعددی را در کارنامه کاری خود دارد.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» در اولین دوره برگزاری خود با موضوع کرونا و تاثیر آن بر شهر، جامعه، افراد و مناسبات، محیط زیست و… پاییز ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این جشنواره شامل بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند، فیلم سلفی، فیلم با موضوع تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت، فیلم با موضوع ملی، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه ویژه هیات داوران به «یک نگاه خلاق» می‌شود.

آخرین مهلت ارسال اثر به این رویداد سینمایی به دبیری مریم دوستی ۲۰ شهریور ماه اعلام شده است.

فراخوان و جزییات برگزاری در سایت جشنواره و سامانه هاشور به نشانی www.selfie۲۰shortfilmfestival.com

فراخوان جشنواره

 

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»، فراخوان این رویداد سینمایی که با موضوع همزیستی با کرونا و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی برگزار می شود، منتشر شد.
نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» به دبیری مریم دوستی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای فیلم های حداکثر تا سه دقیقه از فیلمسازان حرفه ای و مردمی است.
موضوعات این جشنواره نیز کرونا و شهر(پایداری اجتماعی، آموزش حقوق شهروندی، احترام به حقوق کودکان، سالمندان و …)، کرونا و جامعه (بهداشت و سلامت، نشاط اجتماعی، خانواده، مهربانی و همزیستی، قرنطینه و…)، کرونا و محیط زیست، قهرمانان و شهدای سلامت، زندگی و آرزوهای پساکرونا، کرونا و تنهایی انسان معاصر(تفکر، کتاب، روزمرگی، هنر، تکنولوژی، تجربه های نو و …)،کرونا و فضای مجازی، کرونا، اقتصاد و سیاست، کرونا و عدم خشونت می شود.
این جشنواره سینمایی همچنین در بخش های فیلم کوتاه داستانی، مستند، موشن گرافیک و فوتورمان و بخش ویژه فیلم سلفی، فیلم با موضوع تقدیر از قهرمانان و شهدای سلامت، فیلم با موضوع ملی(جایزه ویژه دبیر)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه ویژه نگاه خلاق پاییز امسال با همکاری شهرداری تهران و سامانه هاشور برگزار می شود.
جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» یک رویداد هنری آنلاین بوده و فرآیندهای اداری آن از طریق فضای مجازی صورت می گیرد.
آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد تا ۲۰ شهریور ۹۹

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×