جشنواره های موسیقیفراخوان جشنواره داخلی

مسابقه موسیقی دانشجویان سراسر کشور

مسابقه موسیقی دانشجویان سراسر کشور ۱۴۰۱ برگزار می شود.

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به مناسبت روز آواها و نواهای ایرانی، مسابقه دانشجویی «نوای خوش» را در سطح دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می‌کند.

این مسابقه با هدف ایجاد رقابت سالم در بین دانشجویان علاقه مند و هنرجویان موسیقی سازهای ایرانی، ایجاد بهره‌وری و بروز خلاقیت موسیقی برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان باید قطعه اجرایی خود را از نواختن سازهای ایرانی که در سال جاری اجرا شده است در قالب یک فایل تصویری حداکثر تا ۱۸۰ ثانیه با کیفیت صدا و تصویر مناسب، به صورت افقی و از زاویه صحیح جهت بررسی و داوری ضبط کرده و حداکثر تا روز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به همراه تصویر کارت دانشجویی، کارت ملی و فرم مشخصات که در سایت پردیس ارس بارگذاری شده تکمیل و به آدرس aras.executive@ut.ac.ir ایمیل کنند.

 

نوشته های مشابه

شرکت کنندگان تنها مجاز به استفاده از سازهای ایرانی بوده و هر شرکت کننده تنها مجاز به ارسال یک اثر از هر ساز است.

پس از اتمام بازبینی آثار و اعلام برگزیدگان آیین اختتامیه، اهدای لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان برگزار و به سه نفر از برگزیده‌ شدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسابقه موسیقی دانشجویان سراسر کشور

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×