جشنواره های موسیقیرزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

اقامت هنری در مرکز هنرهای خلاق ویرجینیا

فرصت اقامت هنری (رزیدنسی) در مرکز هنرهای خلاق ویرجینیا VCCA  جایی است که نویسندگان، هنرمندان تجسمی و آهنگسازان بهترین آثار خود را به نمایش می گذارند.

از سال 1971، مرکز هنرهای خلاق ویرجینیا (VCCA) زمان و فضایی بدون وقفه برای هنرمندان فراهم کرده است تا بهترین آثار ادبیات، هنرهای تجسمی و موسیقی را تولید کنند.

درخواست‌های برنامه اقامت VCCA در کوه سن آنجلو در آمهرست، ویرجینیا، سه بار در سال برای سه دوره زمان‌بندی مجزا پذیرفته می‌شود. برنامه ریزی انعطاف پذیر برای اقامت با طول های مختلف در هر دوره در دسترس است. اقامت در طول سال در چرخه‌های زیر در دسترس است:

 

دوره تابستان

اقامتگاه های موجود: مه تا اوت 2024

آغاز ثبت نام: 1 ژوئن 2023

مهلت درخواست: 15 سپتامبر 2023

اطلاعیه نتایج:  تا 31 دسامبر 2023

 

دوره پاییز

اقامتگاه های موجود: سپتامبر تا دسامبر 2024

شروع ثبت نام: 1 اکتبر 2023

مهلت درخواست: 15 ژانویه 2024

اطلاعیه:  تا 30 آوریل 2024

 

دوره زمستانی

اقامتگاه های موجود: ژانویه تا آوریل 2025

شروع ثبت نام: 1 فوریه 2024

مهلت درخواست: 15 مه 2024

اطلاعیه:  تا 31 آگوست 2024

 

شرح فراخوان

هنرمندان منتخب برای دوره‌های کار خلاقانه شدید، فارغ از حواس‌پرتی‌های زندگی روزمره، به کوه سن آنجلو VCCA در Amherst، ویرجینیا یا Moulin à Nef در Auvillar، فرانسه می‌آیند. در طول اقامتی که از یک هفته تا دو ماه طول می کشد، VCCA Fellows از استودیوهای خصوصی، اتاق خواب های خصوصی و وعده های غذایی لذت می برند. VCCA Fellows چه در کوهپایه‌های کوه‌های بلو ریج ویرجینیا و چه در سواحل رودخانه گارون در جنوب غربی فرانسه زندگی کنند، می‌توانند در تنهایی متمرکز کار کنند، سپس در جمع هنرمندان دیگر دوباره انرژی بگیرند.

 

هزینه درخواست ۳۰ دلار می باشد.

جهت پرداخت ارزی می توانید با ما تماس بگیرید.

 

میانگین زمان رزیدنسی ها بین 2 تا 6 هفته است.

شرح پروژه

لطفاً شرح مختصری از پروژه اقامت خود ارائه دهید. هنرمندان تجسمی باید مشخص کنند که آیا از ابزارهای برقی یا مواد سمی استفاده خواهد شد یا اینکه نیاز به دسترسی به مطبوعات دارید. (محدود به 1000 کاراکتر، حدود 150 کلمه)

 

پشتیبانی مالی برای اقامت شما

VCCA تعدادی بورسیه با بودجه کامل و حمایت مالی قابل توجه برای کسانی که بورسیه دریافت نمی کنند فراهم می کند.

اگر کمک هزینه کامل دریافت نمی کنید، از شما می خواهیم حداقل 75 دلار در روز (نصف هزینه اقامت) بپردازید و در صورت امکان از پرداخت روزانه تا سقف 150 دلار استقبال کنید. اگر قادر به پرداخت حداقل پیشنهادی نیستید، کمک مالی در دسترس است. هنرمندان بر اساس کیفیت کارشان و نه توانایی پرداختشان در VCCA پذیرفته می شوند. اگر پذیرفته شوید، VCCA با حسن نیت با شما کار خواهد کرد تا مطمئن شود که می توانید شرکت کنید.

اقامتگاه های قبلی

اگر در جوامع هنرمندان دیگر اقامت داشته‌اید، لطفاً آنها را فهرست کنید. (محدودیت 600 کاراکتر، حدود 100 کلمه)

 

دستاوردهای هنری

به جای رزومه یا cv، لطفا حداکثر پنج تجربه یا دستاورد مرتبط با فعالیت هنری خود را که می خواهید برجسته کنید، به اشتراک بگذارید. لطفاً با جدیدترین شروع کنید و تاریخ هر مورد را درج کنید. (محدودیت 1000 کاراکتر، حدود 165 کلمه)

 

زندگینامه

لطفاً یک پاراگراف کوتاه که به صورت سوم شخص نوشته شده و دستاوردهای حرفه ای خود (انتشارات، نمایشگاه ها، اجراها، سفارشات و غیره) را برجسته کنید (محدود به 1200 کاراکتر، حدود 200 کلمه) ارائه دهید.

 

برای ارسال درخواست‌ اقامت هنری ویرجینیا اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×