رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

فراخوان رزیدنسی اقامت هنرهای تجسمی آمریکا ۲۰۲۲

فراخوان رزیدنسی (اقامت موقت) هنرهای تجسمی در میشیگان آمریکا ۲۰۲۲ توسط بنیاد توسن تاک Tusen Takk منتشر شد.

بنیاد توسن تاک که به دلیل ابراز سپاسگذاری نامگذاری شده است ، با دادن مکانی برای کار ، فرصتهای نامزدی برای غنی سازی فرهنگ شمال غربی میشیگان و بستری برای به اشتراک گذاشتن کارهایشان در سطح بین المللی ، هنرمندان را کمک می کند.

هدف و معرفی

“Tusen Takk” در نروژی به معنای “هزار تشکر” است و اغلب برای انتقال قدردانی از چیزی که دریافت شده است ، مانند یک شام شگفت انگیز یا کمک استفاده می شود.

با همین حس سپاس و لطف است که بنیانگذاران بنیاد توسن تاک می خواستند از هنرمندان ، نویسندگان و آهنگسازان بخاطر حقیقت متعالی و شادی غیرمادی که در کارشان به دنیا باز می کنند ، تشکر کنند.

اقامتگاه به مدت سه تا هشت هفته ای توسن تاک برای هنرمندان در نظر گرفته شده است تا ایده های جدید را کشف کنند یا کارهای فعلی را گسترش دهند.

مدارک و شرایط:

  • بیانیه هنرمند
  • پروپوزال
  • رزومه
  • پورتفولیو
  • ۳ نفر مرجع معرفی کننده

برای طراحی موارد بالا با ما تماس بگیرید و یا اینجا پیام دهید.

ما به دنبال ایده ها و کارهایی هستیم که روح انسان را تأیید و غنی سازد ، به هرج و مرج شکل دهد و زیبایی را درک کند.

توسن تک برای میزبانی یک یا دو نفر از ساکنان با همکاری طراحی شده است.

مهمترین صلاحیت برای هنرمندان دعوت شده به توسن تاک این است که آنها مجموعه ای از آثار را خلق کرده اند که نمونه ای از برتری است و (یا می تواند) به طور قابل توجهی در زمینه هنری خود کمک کند.

توسن تک از برنامه های هنرمندان تجسمی نوظهور و حرفه ای در عکاسی ، چاپ ، مجسمه سازی ، نقاشی و همچنین نوشتن خلاق و ترکیب موسیقی استقبال می کند.

استودیو نقاشی در اقامت هنری

هنرمندان باید از خود انگیزه داشته باشند تا بتوانند در انزوای مستقر در اقامتگاه توسن تاک با روحیه بخشندگی مثمر ثمر باشند که نمونه آن تمایل به اشتراک بینش با مخاطبان در مورد کار و روند آنها است.

در اینجا ، از هنرمندان محل اقامت خواسته می شود که یک برنامه عمومی را با همکاری یکی از سازمان های شریک بنیاد یا به روش مجازی برگزار کنند.

هنرمندان محل اقامت با دسترسی 24 ساعته و 7 ساعته به استودیوی بنیاد مسکن داده می شوند.

کمک های مالی در قالب یک افتخار به هنرمند ارائه می شود. می توان ترتیباتی را داد تا از کتابخانه و مجموعه Pkkham به عنوان منبعی برای یادگیری و الهام استفاده شود.

توسن تک در هر سال بین ماه های مارس و دسامبر شش تا هشت هنرمند متقاضی رزیدنسی را در آمریکا میزبانی می کند.

تعالی تنها معیاری است که به وسیله آن اقامت توسن تاک به هنرمندان پیشنهاد می شود.

ما از متقاضیان با هر زمینه ای استقبال و تشویق می کنیم. ما بر این باوریم که هنرمندان از هر نژاد ، رنگ ، جنس ، سن ، مذاهب ، گرایش های جنسی ، منشأ ملی و توانایی ها می توانند از داشتن زمان و مکان برای خلق اثر بهره مند شوند. هدف ما این است که به طور مستمر Tusen Takk را به عنوان یک محیط حمایت کننده و ایمن برای دستیابی به این هدف بهبود بخشیم.

محل
للاند ، میشیگان: ایالات متحده

نمای بیرونی اقامتگاه هنری میشیگان Tusen Takks

مهلت تمدید شده: 1 آگوست 2021 ( ۱۰ مرداد ۱۴۰۰)
دوره اقامت: 3-8 هفته بین ژوئن 2022 و دسامبر 2023

مزایای اقامت شامل:


پرداخت کمک هزینه 625 دلار در هفته برای کمک به پوشش هزینه های مربوط به اقامت از جمله سفر ، حمل و نقل ، مواد و هزینه های زندگی روزمره

مسکن در مهمانپذیر دارای دو اتاق خواب ، یک حمام کامل ، دو حمام کامل و یک اتاق نشیمن / اتاق ناهار خوری / فضای آشپزخانه کامل

دسترسی 24/7 به استودیو و کتابخانه بنیاد

فرصتی برای تعامل با جامعه در یک محیط خصوصی یا عمومی

تمامی هنرمندان حرفه ای و نوظهور ۲۱ سال و بالاتر می توانند در این رویداد شرکت نمایند.

رشته های مورد نیاز:

■ عکاسی
■ چاپ
■ مجسمه سازی
■ نقاشی

در حال حاضر ، ما از هنرمندانی که پیشنهاد می کنند در ، رقص ، اجرا ، تحقیقات دانشگاهی ، روزنامه نگاری / نقد یا فیلم (تدوین یا تولید) کار کنند ، درخواستی را نمی پذیریم.

هزینه ثبت نام ۲۵ دلار است.

برای ثبت و ارسال اثر به فراخوان رزیدنسی (اقامت موقت) هنرهای تجسمی آمریکا ۲۰۲۲ توسط بنیاد توسن تاک Tusen Takk اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×