فراخوان جشنواره خارجیفراخوان جشنواره ها

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو  Reel

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو  Reel یکی از باشکوه ترین جشنواره های فیلم در کشور آمریکاست. این جشنواره  از سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را آغاز کرد. فیلمسازان سراسر جهان آثار خود را درشاخه فیلم های تخیلی، مستند، انیمیشن و غیره برای حضوردر این فستیوال مهیا می کنند.  اگر شما نیز از آن دسته فیلمسازانی هستید که سودای حضور در یک فستیوال جهانی را در سر می پرورانند،  با ما همراه باشید .

درباره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو  Reel

هر کدام از جشنواره های بین المللی با هدف خاصی فعالیت خود را آغاز کرده اند. جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو Reel  فلسفه را برای ادامه فعالیت خود در نظر دارد. این جشنواره با هدف

فراهم آوردن فرصتی برای فیلمسازان سراسر جهان روی کار آمد. فیلمسازان سراسر جهان در جشنواره بین المللی شیکاگو این فرصت را دارند که آثار خود را برای مردم  و داوران فستیوال به نمایش بگذارند.  فضای حاکم بر جشنواره بسیار دلچسب است. همین امر سبب شده است که فیلمسازان زیادی آماده  حضور در این جشنواره  باشند.

مبلغ ورودی برای حضور در این فستیوال بسیار پایین است. به همین دلیل می‌توان گفت برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو به شدت از فیلمسازان سراسر جهان حمایت می‌کنند.در اشاره به برخی از فیلم کوتاه هایی که در این فستیوال نمایش داده شده‌اند می‌توان به آثاری از کشور بریتانیا و آمریکا اشاره کرد.

نوشته های مشابه

تهیه‌کنندگان برنامه تلویزیونی اپرا وینفری، تهیه کنندگان فیلم های بلند و مستقل آمریکایی، آثار بومی در کنار آثار فیلمسازان سراسر جهان از جمله برزیل و کانادا برخی از شرکت کنندگان این جشنواره هستند.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو Reel

جوایز جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو Reel

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو برای برگزیدگان جوایزی را در نظر گرفته است. در ادامه به برخی از جوایز این جشنواره آشنا می شوید.

  • جایزه انتخاب تماشاچیان
  • جایزه بهترین اثر جوان
  • جایزه بهترین اثر کمدی
  • جایزه بهترین درام فستیوال
  • جایزه بهترین فیلم جشنواره

اگر تصور می‌کنید فیلمی که در دست دارید با فلسفه این جشنواره همخوانی دارد،  در اولین فرصت برای ارسال آثار خود اقدام کنید. شاید شما یکی از برندگان این جوایز باشید.

قوانین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو Reel

اگر با ما در معرفی فستیوال های خارجی همراه بوده باشید،  به خوبی می دانید که  جشنواره‌ای برای برگزاری و اهدای جوایز خود قوانینی را در نظر می‌گیرد شیکاگو نیز از این قاعده مستثنا نیست.  در ادامه با برخی از  قوانین این فستیوال آشنا می شوید.

  • فیلم ها برای حضور در جشنواره نیازی به پریمیر آمریکا و جهان ندارد.
  • فیلمهای کوتاه بخش جوان باید توسط کارگردانان و تهیه کنندگان دبیرستانی تهیه شود.
  • تمام آثاری که برای جشنواره ارسال می شوند باید دارای زیرنویس انگلیسی باشند.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در جشنواره

تمامی آثار باید از طریق Withoutbox یا Filmfreeway ثبت نام خود را انجام دهند.

  • تکمیل فرم ثبت نام الزامی است.
  • هزینه حضور در فستیوال باید پرداخت شود.
  • نسخه دی وی دی فیلم باید از طریق ایمیل برای جشنواره ارسال شود.

نلس دالکویست (Nels Dahlquist) و اسکات رادولف (Scott Rudolph) مدیریت جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو  Reel را بر عهده دارند.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از ۳۰ دسامبر تا دوازدهم سپتامبر برای حضور در جشنواره ارسال کنند. جشنواره بین المللی فیلم کوتاه شیکاگو REEL   تاریخ سیزدهم تا چهاردهم نوامبر برگزار می شود.

در آخر

ارسال آثار سینمایی برای جشنواره های بین المللی فیلم یکی از بزرگترین فرصت های زندگی یک کارگردان یا فیلمساز برای معرفی دیدگاه خود است.

اکنون که با جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شیکاگو آشنا شده اید زمان آن فرا رسیده است که تصمیم خود را برای حضور در این جشنواره بگیرید. جشنواره بین المللی فیلم کوتاه شیکاگو فرصتی بی مثال را برای نمایش آثار فیلمسازان سراسر جهان مهیا کرده است.

شما کدام یک از جشنواره های خارجی را برای نمایش آثار خود می پسندید؟ آیا فستیوال بین المللی فیلم شیکاگو فرصت مناسبی برای آثار و شما است؟

جشنواره مورد نظر خود را از فهرست فستیوال های خارجی سایت انتخاب کنید.  اگر سابقه حضور در فستیوال های خارجی را دارید نظرات خود را با کاربران در میان بگذارید.

این نوشتار به سفارش سایت سلام مشاور تهیه شده است. از این رو هرگونه کپی برداری از مطالب بر خلاف قانون و اخلاق است. اگر آماده حضور در این جشنواره هستید برای ارسال آثار خود با ما در تماس باشید.

منبع

برای ثبت نام در این جشنواره با ما تماس بگیرید. یا اینجا کلیک کنید.

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

نجمه نظری

نویسندگی رویایی دیرینه ای است که در 32 سالگی آن را زندگی می کنم. عشق و علاقه‌ام به نوشتن سبب شده است فرصتی پیدا کنم که هنر و ادبیات را با تکنولوژی تلفیق و اثری را پدید آورم که کاربردی و ماندگار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×