فراخوان جشنواره خارجی

فراخوان جایزه صلح و ورزش یونسکو ۲۰۲۰

فراخوان جایزه صلح و ورزش ۲۰۲۰ به شرح زیر توسط یونسکو مناشر شد:

امسال  با آنچه ما امروزه به عنوان یک بیماری همه گیر جهانی در نظر می گیریم آغاز شد و ما را مجبور کرد که در سبک زندگی ، برداشت خود از آنچه مهم است و روابط خود با دیگران تجدید نظر کنیم.

در این اوقات دشوار ، ورزش به عنوان یک زبان جهانی باقی مانده است که نقش آن برای ارتقا ارزشهای اساسی مانند احترام ، اتحاد و یکپارچگی بسیار حیاتی تر است.

جامعه صلح از طریق ورزش باید فعال و متصل باشد تا بهترین شیوه های کمک به صلح ، گفتگو و تغییرات اجتماعی در جهان از طریق ورزش را به اشتراک بگذارد بر همین اساس امسال جایزه  صلح و ورزش ۲۰۲۰ دیجیتال خواهد بود و فعالان این حوزه رابا استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای صلح به یکدیگر متصل می کند.

نوشته های مشابه

بخش های جایزه صلح و ورزش

۶ آوریل

به افراد و سازمانهایی که در روز جهانی صلح و ورزش ۶ آوریل ، توسعه و صلح مشارکت داشته اند ، از طریق ابتکار یا رویدادی که باعث افزایش آگاهی در مورد استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای توسعه و صلح می شود ، پاداش می دهد.

اقدام خلاقانه سال

به  فرد یا سازمانی که از فن آوری های جدید و یا روش های خلاقانه  برای ارتقا ورزش به عنوان ابزاری برای صلح پایدار ، آموزش و توسعه اجتماعی استفاده می کند.

برنامه ورزش برای توسعه و صلح

این جایزه به  برنامه ای اهدا می شود که تأثیر مثبتی برای جوامع داشته باشد،

برای مثال از طریق آموزش ارزشها به واسطه تمرینات ورزشی و استفاده از تجهیزات متناسب با محیط محلی.

فراخوان جایزه صلح و ورزش امسال از تاریخ ۲۸ سپتامبر ۷ مهر آغاز و  تا ۲۵ اکتبر ۴ آبان ادامه دارد.

افراد می توانند طرح های خود را در قالب برنامه هایی که درخصوص اشاعه صلح از طریق ورزش از تاریخ جولای ۲۰۱۹ تیر ۹۸ تا آگوست ۲۰۲ شهریور ۹۹ داشته اند با پر کردن فرم ثبت نموده و در این جایزه شرکت نمایند.

دسته جایزه را که به ابتکار شما مناسب است انتخاب کنید.

ابتکار عمل باید بین جولای ۲۰۱۹ و آگوست ۲۰۲۰ انجام شده باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توایند به لینک https://www.peace-sport.org/2020-peace-and-sport-awards-digital-edition/ مراجعه نموده و فایل پیوست را مطالعه نمایید.

گفتنی است کارگروه صلح و ورزش کمیته ملی ورزش و جوانان کمیسیون ملی یونسکو ایران و کمیته ملی المپیک نیز به برترین شرکت کنندگان در این جایزه حتی در صورت برگزیده نشدن جوایزی اهدا خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر با گروه علوم اجتماعی به شماره ۰۲۱۲۲۲۶۱۳۹۸ تماس حاصل نمایید.

برای ثبت نام در این فراخوان جایزه می توانید اینجا کلیک کنید و با ما در تماس باشید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×