جوایزخبرها

جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم کوتاه ساپورو برای فیلم بادبادک ها

فیلم کوتاه بادبادک ها اثر سید پیام حسینی موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره فیلم کوتاه ساپورو ژاپن شد. جشنواره فیلم کوتاه ساپورو که شامل بخش های متنوعی از جمله بازار فیلم است، یکی از رویدادهای مهم فیلم کوتاه آسیا و ژاپن محسوب می شود. در شانزدهمین دوره این رویداد رقابتی که بصورت هیبرید برگزار شد 2960 فیلم از کشورهای مختلف شرکت کردند. فیلم کوتاه بادبادک ها اثر سید پیام حسینی موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران این جشنواره شد.

 بادبادک ها اثری از سید پیام حسینی و به تهیه کنندگی مشترک سید پیام حسینی و محسن محمدی شاشا است.
این فیلم کوتاه در پی آن است تا از زاویه دید کودکان به مقوله مرزها نگاه کند. “بادبادک ها”روایت پسربچه ای به نام سرکوت است که در مرز بین ایران و عراق زندگی میکند. سرکوت تلاش میکند تا به واسطه ی بادبادک گمشده دختری که به این طرف مرز افتاده است با آن دختر ارتباط برقرار کند.

بادبادک ها همچنین پیش از این نیز موفق به کسب جوایز ویژه هیئت داوران جشنواره های فیلم برلین و جشنواره فیلم باتومی شده است.

گروه دریچه سینما و موسسه بانتا فیلم، مسئولیت پخش بین المللی این اثر را به عهده دارند.‌‌‌

نوشته های مشابه

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×