خبرها

تیلور سوییفت ۹ جایزه از جوایز Mtv را دریافت کرد

تیلور سوییفت، ابرستاره موسیقی پاپ با دریافت ۹ جایزه در شب اعلام جوایز Mtv ام‌تی‌وی ۲۰۲۳ تاریخ‌ساز شد و شکیرا، خواننده کلمبیایی هم جایزه یک عمر فعالیت هنری را دریافت کرد.

تیلور سوییفت، خواننده و ترانه‌سرای ۳۳ ساله آمریکایی که در ۱۱ رشته نامزد دریافت جوایز ام‌تی‌وی بود، شب گذشته در ۹ رشته برنده جایزه شد و رکورد شکست.

تیلور سوئیفت، خواننده آمریکایی در سخنرانی دریافت جایزه خود گفت: «این باورنکردنی است. این واقعیت که این جایزه بر اساس رای مردم به برنده تعلق می‌گیرد، برای من بسیار پرمعنا است. باورم نمی‌شود که یک‌سال از عرضه آلبوم “نیمه‌شب” به بازار گذشته است.»

او همچنین به نخستین هنرمندی تبدیل شد که دو بار پشت سر هم برنده جایزه بهترین موزیک ویدیوی سال می‌شود.

تیلور سوییفت که در میانه یک تور کنسرت است که فروش بلیتی بالغ بر یک میلیارد دلار داشته است، برنده جایزه موزیک ویدیوی سال، ترانه سال، بهترین ترانه پاپ، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری و بهترین جلوه‌های ویژه شد. او همچنین برنده جایزه آلبوم سال، هنرمند سال و بهترین برنامه تابستانی سال شد.

شکیرا هم که برنده جایزه یک عمر فعالیت هنری شد، برنامه ویژه‌ای در سالن مرکز پرودنشال در نیوجرسی اجرا کرد، روی دست هوادارانش یه روی سن آمد و برنامه ویژه‌ای اجرا کرد که شامل رقص با چاقو هم می‌شد.

تیفانی هدیش، کمدین و هنرپیشه آمریکایی جایزه بهترین موسیقی افرو بیتس را به رما و سلنا گومز برای همکاری‌شان در آهنگ «آرام باش» اهدا کرد.

 

شکیرا، ستاره کلمبیایی موسیقی، به اجرای چند زبانه‌ای از آهنگ‌ها پرطرفدار دهه‌های گذشته خود پرداخت. وی همچنین جایزه «بهترین موزیک ویدیوی پیشتاز» را دریافت کرد و در سخنرانی خود ضمن تشکر از پدر و مادر و فرزندانش گفت: «از ام‌تی‌وی تشکر می‌کنم که از وقتی تنها ۱۸ سال داشتم چنین نقش پررنگی در فعالیت هنری من ایفا کرده است.»

وی سپس آمریکای لاتین تبارها را در داخل و خارج ایالات متحده مخاطب قرار داد و به اسپانیایی گفت: «از شما ممنونم که به من الهام بخشیدید و این‌چنین میل و قدرت حرکت به جلو را به من تزریق کردید. شما را بسیار دوست دارم.»

 

دیدی، رپر آمریکایی جایزه «چهره شاخص جهانی» را از مری جی‌بلاج و دخترش چنس کامبز دریافت کرد. او پس از «رد هات چیلی پپرز» در سال ۲۰۲۲ و «فو فایترز» در سال ۲۰۲۱ سومین کسی است که این جایزه را به خانه می‌برد.

📷Getty Images
🇬🇧

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×