خبرها

اعتصاب اتحادیه بازیگران آمریکا

اعتصاب اتحادیه بازیگران آمریکا در اعتراض به استودیوها شکل گرفته است.

در پی شکست خوردن مذاکرات بین اتحادیه بازیگران آمریکا و استودیوهای مهم تولید فیلم و سریال در این کشور، اعتصابی تاریخی در هالیوود در شرف آغاز شدن است.
و اتحادیه بازیگران سینما، تلویزیون و رادیو موسوم به SAG-AFTRA روز پنجشنبه ۲۲ تیر اعلام کرد که کمیته مذاکره‌ بعد از هفته‌ها گفتگوهای بی‌نتیجه با شرکت‌هایی مانند نتفلیکس، آمازون، دیزنی و برادران وارنر رای داده است که ۱۶۰ هزار عضو این اتحادیه دست از کار بکشند.

اتحادیه بازیگران به اعتصاب نویسندگان می پیوندد و هالیوود را تعطیل می کند

اتحادیه بازیگران سینما – اتحادیه هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا دست به اعتصاب زده است.
مذاکرات شکست خورده با اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون به این معنی است که تولیدات سینمایی و تلویزیونی بلافاصله متوقف می شوند و اساسا هالیوود را تعطیل می کند.
اعضای SAG-AFTRA با بیش از 11000 نویسنده سینما و تلویزیون که از قبل اعتصاب کرده اند، به جمع آنها خواهند پیوست.

مذاکرات شکست خورده با اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون به این معنی است که تولیدات سینمایی و تلویزیونی با حضور بازیگران بلافاصله متوقف می شوند و اساسا هالیوود را تعطیل می کند. این اولین اعتصاب پشت سر هم در صنعت از سال 1960 خواهد بود.

نوشته های مشابه

فران درشر، رئیس اتحادیه بازیگران، روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: «اینجا ما قربانی هستیم. ما قربانی یک نهاد بسیار حریص هستیم. من از رفتار افرادی که با آنها در تجارت بوده ایم شوکه شده ام.”

او در اظهاراتی آتشین گفت: “این منزجر کننده است.” “شرم بر آنها.”

اعضای SAG-AFTRA در حال حاضر اعتصاب را جدی گرفته اند. بازیگران «اپنهایمر» روز پنجشنبه اولین نمایش این فیلم در لندن را ترک کردند. کارگردان کریستوفر نولان به جمعیت گفت که بازیگران این فیلم را ترک کرده‌اند و «می‌خواهند تابلوهای خود را بنویسند». این فیلم هفته آینده اکران می شود.

در طول اعتصاب، بازیگران مجاز به تبلیغ پروژه‌های گذشته از طریق همایش‌ها، مصاحبه‌ها یا پانل‌ها نخواهند بود. این شامل هر کمپین جایزه امی نیز می شود. نامزدهای جوایز سالانه روز چهارشنبه اعلام شد و مراسم قرار است در 18 سپتامبر در فاکس برگزار شود.

ماه گذشته، اجراکنندگان هالیوودی که در حال مذاکره بودند، به دنبال بهبود دستمزد، شرایط کاری، و مزایای بهداشت و بازنشستگی و همچنین ایجاد حفاظ هایی برای استفاده از هوش مصنوعی در تولیدات تلویزیونی و فیلم آینده بودند.

علاوه بر این، اتحادیه به دنبال شفافیت بیشتر از خدمات پخش در مورد بینندگان است تا بتوان پرداخت های باقیمانده را برابر آنچه در تلویزیون  مشاهده می شود انجام داد.

درشر گفت: “شما نمی توانید مدل کسب و کار را به همان اندازه که تغییر کرده است تغییر دهید و انتظار نداشته باشید که قرارداد نیز تغییر کند.”

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×