آموزش نرم افزار

آموزش قدم به قدم ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

آموزش قدم به قدم ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای Spotify artist account (حساب هنرمند در سایت انتشار موزیک) را در این مقاله خواهیم داشت.

شما در هر مرحله و پرداخت ارزی می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

اگر قصد انتشار آثار خود را در سطح جهانی دارید، این پلتفرم بهترین گزینه برای این کار محسوب می‌شود. در قدم اول لازم است با ساخت یک حساب مخصوص آرتیست در این برنامه کار خود را شروع کنید. با این کار هنر خود را به اشتراک بگذارید. با آموزش ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای با ما همراه باشید.

مزایای ساخت حساب به‌عنوان هنرمند در اسپاتیفای شامل موارد زیر است:

نوشته های مشابه

اضافه‌کردن بیوگرافی هنرمند

با اضافه‌کردن اطلاعات هنرمند و تصویر پروفایل به صفحه می‌توانید به هنر خود هویت بدهید. علاوه‌بر آن این کار باعث می‌شود تا مخاطب احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری با شما داشته باشد.

تجزیه و تحلیل دقیق

اسپاتیفای با آمار دقیق به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خیلی خوبی از مخاطبان خود به دست بیاورید. اکثرا زن هستند یا مرد؟ از کدام کشور به موسیقی شما گوش می‌کنند؟ از کجا صفحه‌ی شما را پیدا کردند و .. 

امکان اضافه‌کردن آهنگ به پلی‌لیست‌های محبوب

به کمک این اپ می‌توانید آهنگ‌های خود را به پلی‌لیست‌های مختلف اضافه کنید و به شهرت بیشتری برسید. وقتی که فردی در ماشین خود پلی‌لیست متناسب با حس‌وحال خودش را باز می‌کند، ناگهان آهنگ شما پلی (Play) می‌شود. به این ترتیب افراد زیادی از این طریق وارد صفحه‌ی شما می‌شوند و مخاطبان زیادی را جذب می‌کنید.

ارتباط مستقیم بین هنرمند و مخاطب

به کمک این برنامه بدون نیاز به یک لیبل/ اسپانسر هم می‌توانید آثار خود را پخش کنید. شما بدون هیچ واسطه‌ای می‌توانید آهنگ‌های ساخته‌شده‌ی خود را در این بستر منتشر کنید و به درآمد برسید.

ورود به و‌ب‌سایت «Spotify for Artist» –> کلیک روی گزینه‌ی «Get Access» در قسمت بالا و سمت راست صفحه –> انتخاب نوع پروفایل (Lablel member/ Artist/ Manager)

در این قسمت باید وارد حساب اسپاتیفای خود شوید. اگر حسابی ندارید دو راه برای ساخت آن وجود دارد:

  • اشتراک اسپاتیفای را بخرید و از این طریق حساب ایجاد کنید.
  • از حساب رایگاه اسپاتیفای استفاده کنید.

در مراحل بعد به این ترتیب پیش بروید:

ورود به حساب Spotify > کلیک روی گزینه‌ی «Continue» > واردکردن اطلاعات (نام شخصی، نام هنری، عکس پروفایل) > ثبت ایمیل > ارسال کد 6 رقمی از طرف اسپاتیفای به ایمیل برای تایید حساب

Spotify باید از هویت شما مطئن شود. سه راه پیش رویتان قرار دارد:

  • آیا هنرمندی را می‌شناسید که اکانت اسپاتیفای داشته باشد و کار شما را نیز تایید کند؟ می‌توانید از او بخواهید که شما را به اسپاتیفای دعوت کند.
  • اگر با لیبل معتبری کار می‌کنید، می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا یک پروفایل برایتان بسازند.
  • در غیر این صورت باید اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید تا به‌صورت دستی هویت شما تایید شود.

برای تایید حساب یا خرید اکانت تایید شده می توانید با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×