جوایز

گربه‌ی طلایی در انتظار سه فیلم ایرانی

حضور سه فیلم از ایران در 18مین جشنواره فیلم کوتاه ازمیر ترکیه
جشنواره فیلم کوتاه ازمیر(گربه طلایی) که یکی از معتبرترین جشنواره های کشور ترکیه است از هشتم تا دوازدهم اکتبر 2017 در شهر ازمیر برگزار می گردد و شامل بخشهای متفاوت می باشد. در 18مین دور این جشنواره سه فیلم از ایران در بخش بین المللی جشنواره حضور خواهند داشت.
•  فیلم کوتاه "تاسیان" به کارگردانی آلاله ایزدی و تهیه کننده گی هومن بهمنش، روایت مردی مسن است كه تنها زندگي مي كند و تنها راه ارتباطي اش با دنياي بيرون فضاي مجازيست. در این فیلم پرویز پورحسینی، بازیگری نقش اول این فیلم را به عهده دارند.
•  فیلم کوتاه "ایستگاه" ساخته حمید نوری، ماجرای پسر جوانی را روایت می کند که به دنبال بلیط جهنم می گردد. علیرضا ثانی فر و امید شاه مرادی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.
•  فیلم کوتاه "سایه بی اعتبار عشق" ساخته فیلمساز مستقل آناهیتا آقاطاهر، روایتگر آخرین شب زندگی مشترک زوج جوانی است که تصمیم به طلاق گرفته اند.
گروه پخش دریچه سینما، مسئولیت پخش این آثار را به عهده دارند.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×